{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

klip {{forumTopicSubject}}

Hej drenge.. jaa.,. som overskriften siger så har jeg fået et klip idag smiley jubiii ... NOOT! hehehhe

når .. men er 20 år og fik taget mit kørekort for to år siden. og den ny regl var at unger/ nybegynder skal kun ha 2 klip. og efter 3 år så har man 3 klip automatisk.

Mit spørgsmål : Vil det sige om 1 år har jeg 2 klip igen eller 3 ?
håber i kan hjælpe mig.
Ringede til politiet og ham jeg snakkede med var en spade ! " tjaa .. det ved jeg ikke rigtigt, måske 5 år " IDIOT!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klip
  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #1   28. feb 2011 Det er et godt spørgsmål egentlig. Jeg ville mene at logikken siger at man får et enkelt klip i overskud, efter 3 år. Så har du 1 klip tilbage, så har du nu 2 tilbage i stedet.

    Hvis du ikk finder ud af det, så sig lige til, så skal jeg nok lige tjekke op på det, for det er egentlig en meget nyttig information at have smiley


  • #2   28. feb 2011 Når du har haft kørekort over tre år har du tre klip. Jeg er 23, mistede det som 21årig. Har lige taget det igen og har tre klip.
    Ud fra det jeg fik at vide dengang i retten var, fra den dag du har haft kørekort i tre år, der har du tre klip, hvis du forstår.
    Det er ikke alderen, men hvor lang tid du har haft kortet.


  • #4   28. feb 2011 Tommey . Har tjekket det.. og ringede ind til dem.
    det rigtig hvad i siger alle sammen. . så det fandme på med sikkerhedsele og ekstra øje på vejene og lyskredser

    Pas på derud


  • #5   28. feb 2011 Det er altid godt med sele på, men det giver ikke nogen klip at køre uden! Men pas på farten, spærrelinjer, ensrettet veje, ræs kørsel og lyssignaler smiley
    Hvorfor fik du et klip forresten?


  • #6   28. feb 2011 Jeg skulle aflevere en pizza til en kunde hahah så kunne ikke finde adressen så blev stresset.. nærmede mig et lystkryds så blev den gul så tænkte fuuck det. forsætter lige ud. og den var stadig gul. så stod de på den anden side og kørte efter mig. stoppede mig gav mig en bøde på 1.000 og et klip

  • #7   28. feb 2011 Det kan ske for enhver, ærgeligt men sådan er det. Pas på fremover derude smiley

Kommentér på:
klip

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce