{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  30.000 Km Service
  • #1   10. jun 2011 det var da ikke galt! men køre alle aut. forhandlere ikke med prisgaranti efter hånden?

  • #2   10. jun 2011 Nej det var lige til at overse må man sige. Har da hørt nogle betale væsentlig mere. Jo de fleste kører prisgaranti MEN det er kun i samme postnummer det er gældende og da der ikke lige er nogle andre værksteder i det postnummer.

    For havde skam hørt hos Varde Biler og de var lige et par hundrede billigere, men jeg valgte min forhandler som kender bilen og ved at servicen og kvaliteten er iorden.

    Mvh Jesper


  • #3   10. jun 2011 det er osse klogt, kia gør alt for at slippe for garanti hvis det er lavet ved u.aut værksteder og de skal nok slippe hvis de vil!

  • #5   14. jun 2011 Det var da rimeligt billigt i forhold til at det var et dansk værskted.

    Overvej dog Auto Heidemann i Flensborg. Det er et Aut. KIA værksted, og de kører i øvrigt efter de samme service skemaer som de danske.

    Jeg gav knap 2000 for 30.000 km. service - og så var bilen vasket og støvsuget ved afhentning.


  • #6   14. jun 2011 i skal lige være opmærkesomme på priserne kan variere alt efter om der er justeret ventiler! det skal nemlig mekkeren nemlig "vudere" om det er nødvendigt på hver enkel bil,

  • #7   14. jun 2011 Jeg skal til KIA i horsens på torsdag og jeg skal af med 4300 for 30K service

  • #8   14. jun 2011 Ja der findes nu godt nok mange forskellige prisklasser for samme service. Jeg burde måske lige nævne at jeg selv havde købt olie og medbragt så dette er altså ikke inkl i min pris.

    Mvh Jesper



Kommentér på:
30.000 Km Service

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce