{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stroke M50b25
  • #1   12. jun 2011 M50B25 Motor
    Bore × stroke 84.00 mm × 75.00 mm
    Cylinders Inline 6
    Displacement 2.5 litre -2494 cc
    Compression ratio 10.00:1
    Maximum power
    DIN 192 bhp v 5900 rpm
    Maximum torque
    DIN 244.0 Nm v 4700 rpm

    M52B28 Motor
    Bore × stroke 84.00 mm × 84.00 mm
    Cylinders Inline 6
    Displacement 2.8 litre - 2793 cc
    Compression ratio 10.20:1
    Maximum power
    DIN 191 bhp v 5300 rpm
    Maximum torque
    DIN 280.0 Nm v 3950 rpm

    De køre med 84mm stempler begge to, det er slaglængden der er forskellige


  • #2   12. jun 2011 Skal man smide nogle dyser i fra en 2.8er så?
    Skal man ha toppen af den for at skifte stemplerne, eller blir de pillet ud fra bunden på M50 motoren?
    Det er nemlig fordi min M50b25 periodevis ryger helt sindsygt, så har en idé om at enten er der en oliering der er ringe eller toppakningen der er revnet så den ryger som en Golf diesel (med blå/hvidlig røg) men kun ind imellem og der er ingen sammenhæng i om den er varm eller kold eller man gir den noget at leve af eller kører tomgang i byen.
    Så hvis man alligevel sku splitte den ad, ku man jo ligeså godt stroke den hvis det ikke kræver det vilde udover stempler plejlstænger og krumtap fra 2.8eren smiley


  • #3   13. jun 2011 Det ku' man ja, men hvis du vil køre hårdt ved du jo at en langslagsmotor, som B28'eren er, er en dårlig løsning smiley

  • #4   14. jun 2011 Køre hårdt?
    Det har jeg Sierraen til smiley


  • #5   14. jun 2011 Det er plug and play og kan godt lade sig gøre uden toppen er af men meget nemmere uden toppen er på.

  • #6   14. jun 2011 Jeg er helt sikker på Cawdy er fuldstændig ligeglad med at skulle have toppen af smiley

  • #7   14. jun 2011 Og nu ved jeg jo hvordan Touringen kan hænde at blive kørt ;P

  • #8   16. jun 2011 House:
    Det var mere fordi at hvis toppen skal af, så kan jeg få tjekket toppakningen om det er den der er gået, eller topstykket, eller om det "Bare" er en oliering (der forhåbentlig ikke har skadet en cylindervæg) for, så vil jeg jo få løst mit problem ved at skulle skille den ad for at stroke den smiley

    Men efter både undervogn og M6 fælgene er kommet på er det yderst begrænset hvor hårdt den blir kørt plus jeg har Sierraen til at køre råddent i.


Kommentér på:
Stroke M50b25

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce