{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Sidste Nyt {{forumTopicSubject}}

Her kommer lige en update hos Crimeriders.dk. Jeg, Hudini og Høgh har Mange planer og det sidste nye er at vi vil flytte på i gård sammen i nærheden af Randers, og hvis det lykkes os at skrabe penge nok sammen, samt at vi får lov at låne pengene i banken så ser det umiddelbart ud til at det bliver aktuelt, lige pt sidder jeg godt nok med fodlænke her hjemme (man er vel crimerider?!? hehe) men jeg tjener stadig godt med penge da stadig må arbejde osv. så det ser rimelig lyst ud, det er bare at finde stedet (sig endelig til hvis i finder noget til under 8-900.000) det sted vi leder efter skal selvfølgelig være stort og der skal være en længe eller 2 til og Her vil vi så have klubhus som kommer til at indeholde værksted, festsal, lager/opbevaring og andet som vi synes kunne være fedt at have, vi vil selvfølgelig også holde en masse sommerfester og jeg drømmer mig helt væk i hvor fedt det bliver når vi finder stedet!! (:

DHB næste år har jeg fået anskaffet mig en stor og stabil generator og der bliver muligvis købt stort diskoteks anlæg her snarest, nu ser vi lige med pengene.

Alt for nu, denne tråd vil løbende blive opdateret når der sker nye ting, jeg kunne godt tænke mig lidt mere engagement, synes DHB i år var skuffende da halvdelen manglede, jeg ved ikke om det havde noget at gøre med de stoffer som blev indtaget på pladsen, og hvis det var det, vil jeg MEGET gerne høre det for så bliver det bare sådan at det ikke kommer til at foregå næste år, hvis ikke det var det, så fortæl hvad det så var for det var lidt nedern i ikke var i campen (Mads og Lasse) lad mig lige høre hvorfor og hvad vi gør anderledes til næste år? (:

Vh. Danny :: Crimeriders.dk smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste Nyt
  • #1   16. jul 2011 det var 2 ting

    Det var til dels det med stofferne, men det rør ikk mig for jeg tager dem ikk smiley Men det værste var at vi ikke måtte slå telt op ved siden af. og jeg havde jo en kammerat med.


  • #2   20. jul 2011 Nu er der købt en til campingvogn til dem som ikke gider de 2 ting mads nævnte, 2012 bliver også noget mere roligt da der ikke kommer til at florere så mange stoffer i campen så håber lidt på større deltagelse (;

  • #3   20. jul 2011 i øvrigt, forventer jeg at i giver en kæmpe hånd med, også med det økonomiske for den anden campingvogn står mig i ca 10.000 kr udover de 500 kr jeg har fået af jer hver, og den her campingvogn er næsten kun købt til jer, så forventer at i giver et stort nap med så vi kan få en kæmpe fed oplevelse til DHB!! (:

  • #4   27. jul 2011 Som i alle nok ved har jeg (igen) brugt en fandens masse penge, har købt anlæg for ca. 13.000 kr (nypris over 100.000) til DHB, det består af 4* 18" baskasser 1600 Watt, 2 topkasser med hver 2 15" bas-mellemtone og horn, og så forstærker rack med delefilter (den ene forstærker er på 2 * 1800 Watt RMS!! ja RMS!! Det er sindsygt denne koster også over 25.000 alene! (: Jeg smidder lige et billede ind senere (;

  • #5   16. aug 2011 Så har jeg gjort det igen, jeg har købt 2 topkasser mere til crimeriders, dem fik jeg dog utrolig billigt og så har jeg 'købt' en bærbar til klubben også, plus at jeg er i gang med at lave djpulten (:

  • #6   23. aug 2011 Dj-pulten er færdig pånær lidt maling og stand til den bærbare, Houdini den skal du lige lave hvis du har mulighed for det, for du kan nok få materialerne gratis på dit arbejde (: Den anden afspiller er stadig ikke kommet tilbage fra rep. Så har i alle fået @crimeriders.dk mails (alt vedr. dette står på facebook) I aften har vi et lille møde for dem der er interesseret i at få lidt indflydelse på hjemmesiden, for den går vi igang med at bygge om i aften (: I må gerne sende billeder af jeres biler hvis i har fået nye eller de ikke er oprettet endnu til danny@crimeriders.dk (: Puderne fra vogn 2 er sendt ud til min mor for at blive betrukket, og Houdini er blevet sat på sagen med at organisere campingvognen indeni så det er ham i skal komme med forslag til da han står for det. ellers ikke det store, eller jo jeg er en fri mand om 2 uger og 3 dage (: Hyg jer drenge (:

Kommentér på:
Sidste Nyt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce