kælderen igår, hvad satan sker der for jer.... {{forumTopicSubject}}
Ja så trillede jeg sgu en tur med i kælderen igår aftes, der var rigtig fint fremmøde så det var dejligt at se her om vinteren. Men hvordan fanden er det i køre? Der blev op til flere gange kørt fuldstændig latterligt op af rampen og nede i selve kælderen blandt mennesker og biler, og undskyld mig meget men nu er 70 % af deltagerne sådan en aften jo ikke en dag over 25 og derfor uden voldsomt meget erfaring..... hvis i vil smadre det for jer selv og alle andre så fortsæt endelig jeres latterlige køre stil og måde vise jeres gamle skæve kasser frem på. Jeg kommer sgu ikke dernede igen med supra eller audi, med risiko for at blive påkørt af et eller andet BARN der tror vedkommende er racerkøre....
jul 2004
Følger: 137 Følgere: 132 Biler: 1 Emner: 53 Svar: 1.089
maj 2006
Følger: 144 Følgere: 154 Biler: 4 Emner: 23 Svar: 364
apr 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 1 Emner: 78 Svar: 289
jun 2004
Følger: 56 Følgere: 55 Biler: 5 Emner: 28 Svar: 921
Sådan har det vel snart været i mange år dernede? Det var derfor jeg stoppede med at komme der. Det er som om nogle folk har intelligens som en 5 årig, men alligevel formår at få et kørekort. Grotesk.
Da vi var dernede førhen var der da også en, der formåede at kværne sin Audi A6 i væggen, på vej op af rampen for at spille coooool...... Dét var fed!!!
maj 2007
Følger: 102 Følgere: 102 Biler: 5 Emner: 54 Svar: 286
mere rigtigt kan det ikke siges..
Ikke nok med folk køre som en syg men lad også vær med og skabe jer som børn på 2 år det ikke så "sejt" mere.. Råber og skriger som en børnehave bliv nu lidt voksne bare lidt
apr 2005
Følger: 142 Følgere: 138 Biler: 1 Emner: 165 Svar: 1.644
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 67 Svar: 312
I bestemmer selv hvordan rygtet om træffene i Odense skal have, men med sådan et indlæg hjælper ikke på det. Inden længere begynder folk at finde de fine biler frem, får skruet sommerhjulene på og komme på Tanken, så brug lige hovedet, hvis vi skal mødes til nogle hyggelige timer fremover !!
Oplevede også folk sidste år som råbte af andre folk og deres biler på Tanken sidste sommer, det respektløst og barnligt.
sep 2007
Følger: 87 Følgere: 83 Biler: 7 Emner: 141 Svar: 598
Der blev også snakket om at folk brændte dæk af, hvilket jeg også synes er komplet åndsvagt.. Jeg var godt nok kørt hjem der.. Og igen, efter hvad folk siger, så er det mennesker vi ikke kender..
maj 2007
Følger: 49 Følgere: 49 Biler: 4 Emner: 26 Svar: 141
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 2.642
Jeg var dengang også begyndt at køre til Vejle.. Er det egentlig helt lukket nu eller hvordan endte skæbnen med det?
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.539
mar 2007
Følger: 52 Følgere: 47 Biler: 1 Emner: 77 Svar: 217
det hjælper sku da ikke at side på bilgalleri og brokke sig
ÅBEN KÆFTEN og sig noget der nede i stedet for
mig salle og daniel vil prøve at gøre det til et beder sted der nede og se om vi kan få
orden på alt det affald og rådden kørsel
MEN det skal vi bruge alle jer andre til at hjælpe med
HVAD SIGER I TIL DET ????
sep 2007
Men det er lidt op til jer om vi skal prøve det sådan.
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 42 Svar: 93
Vi usa bil folk bruger jo også stregen, på skæve hverdage (fordi det "kun" er for "voksen" nej kun for kluben og JA hvor den ringe den vej. Er der andre steder i køre der er lidt beder `?
mar 2007
du har da nok lige fået nej hatten på hvad ????
og efter som du ikke kommer der nede eller på tanken kan jeg ikke bruge det
som du skriver til noget...
jeg ved sku godt det er prøvet mange gange før at få folk til at køre ordenligt og opføre sig ordenligt
og ja banen er ikke god nok som vi køre på
MEN det er hvad vi har lige nu vi er mange der har ledt efter et nyt sted at køre
men det er ikke nemt at finde
MEN HVIS ALLE VIL HAVE DET TIL AT KØRE SÅ MÅ ALLE HJÆLPE TIL
dette er bare min mening
jul 2004
Det jo jer som ikke vil høre.. For alle forslag er kommet på banen. Men når det ikke er en af jeres venner så det en dårlig idé..
mar 2007
bare fordi det passer jer hvordan det er der ude nu så er det A1 biler vi køre i
dk brun prøv at komme med nogle ideer til hvordan det kan gøres bedrer
i stedet for at svine det hele til
det kunne jo være at det du siger kunne bruges til noget
og jonas D det er jo ikke alle der har råd til at købe en bil til 100kg og der over
så om bilen kommer fra a1 biler er sku da lige meget alle er velkommen
og til sidst der er ikke nogen der er mere end andre der ude/nede
alle er lige ud and set hvad bil man køre i
sep 2007
Vi har overhovedet ikke sagt hverken ja eller nej til dit forslag DK-Brun- - For du er jo egentlig ikke kommet med noget.. Du har sådan set kun svinet folk til indtil videre - er det at komme med forslag?? ahh, det sku en ommer! Og hvordan kan du udtale dig, om hvordan det fungere nede på stregen/i kælderen, når du ikke er der? Du har måske været der for nogle år siden, men det har da ingen relation til nutid??
Det er pga. folk som dig, at Stregen Odense aldrig bliver til noget.. Negative nej-hatte-attituder kommer man ingen steder med, kun den forkerte vej.. Hvis du prøver at samarbejde med os, i stedet for at modarbejde, så kunne vi måske snakke respektivt til hinanden og MÅSKE arbejde os frem til en løsning.. (SE DET ER ET FORSLAG!)
Fortsat god dag!
jul 2004
sep 2007
- Samme princip er der jo egentlig mht. fremmøde på tanken/i kælderen!
Når man ikke er der, kan man heller ikke få viden! Thats a fact!
jul 2004
maj 2005
Følger: 130 Følgere: 126 Biler: 5 Emner: 36 Svar: 117
mar 2007
det ville også være bedst at snakke om det nede i kælderen om lørdagen
men når vi snakker om det der nede siger folk ikke noget
og så er det jo ikke nemt
men lad da prøve om vi ikke kan få det til at køre ordenligt frem over
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.539
jul 2006
Følger: 33 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 201
I forstår da at skræmme folk væk. Er tilflytter og har fået fortalt jeg burde komme på tanken eller i kælderen. Må dog sige det her ikke virker tiltalende.
Mht. om folk sviner eller ej, hvis nogen tager posten med ansvar og vil gøre noget. Så må man også smide folk væk som ikke kan indordne sig og have almen respekt over for dem der nu kommer, samt beboere i nærheden. Den hyggelige del forsvinder hvis folk kan komme og opføre sig som de nu engang har hjerne.
Jeg ville også rigtig gerne komme derinde kan dog ikke fortiden pga konen er høj gravid og jeg skal holde hende under opsyn efter aftale med hospitalet.
Men var det mig, ville det være simpelt. Ring til politiet, og lad dem der ikke kan opføre sig ordentligt æde bøden der kommer når de har den opførsel. Tit skræmmer det nitter væk og dem der opfører sig ordentligt kan jo blive uden bekymring, så alle kan hygge sig.
Kan godt forstå folk er irriteret og ikke vil møde op, hvis folk der ingen respekt har kan komme og tillade sig hvad som helst. Synes dog det sørgeligt, at se folk er så konflikt sky at de vælger ikke at komme.
Min ide til det uden af have været der:
Lav et par få punkter, som i vil starte med at tage affære med, find så mange som muligt som tør at stå frem når det gælder. fx 10-15 stk der vil stille sig op foran den idiot i saxoen, og bede ham forleden stedet ASAP! Det ville være en start, det jo sikkert bare et barn der tror han er sej og når så mange stiller sig op vil de føle sig små.
Mht hvor i skal køre og ikke køre vil jeg dog ikke blande mig i da jeg ikke kender meget af Fyn, samt ikke vil køre race op offentlige veje.
kælderen igår, hvad satan sker der for jer....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside