{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

BSR tuning {{forumTopicSubject}}

Så kom bilen lige forbi en doktor i Esbjerg (bilekstra)
Fik investeret i en gang BSR tuning, powerblanket og coolpipe.
Så der er sket lidt siden vi købte den i søndags.
Solfilm blev montere i tirsdags, og blow off'en og sportsfilteret kom på i mandags.
Så nu er bilen sku endeli klar. Fælge venter vi lidt med, da vi vil være enige begge to og ikke få købt noget forkert.
Kig gerne forbi æ skoda og bedøm selv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BSR tuning
  • #1   19. apr 2012 Tillykke med det, håber det så ikke smadre din bil med det BSR tuning, har kostet mig en del kroner efter have kørt med det

  • #2   19. apr 2012 Med BSR tuning ?
    Hvad har kostet dig ?
    Troede ellers helt sikkert det var en af de bedre typer tuning, i hvertfald til den pris.


  • #3   19. apr 2012 Har kun fået den "chippet" med boks og kabel via ODB stikket under rattet. Tor 10 min. Men kan tage fra 1 min til 60 min.
    Det er utrolig simpelt og tuningen er registreret på stelnummeret og boksen kan jeg bare sætte til og køre den tilbage til standard når jeg har lyst og tilbage igen til tuning.
    Syntes selv det er en lidt bedre form for tuning, da man jo kan "tage setuppet" med til en evt. ny bil.
    Så i forhold til en "normal" chip tuning til 3500 kr hvor man kun har den ene chance på motoren, så er de ekstra penge givet godt ud.


  • #4   19. apr 2012 Det er dette her jeg har købt.
    http://en.bsr.se/products/t434/


  • #5   19. apr 2012 kostede ladetryks styring og tændspoler, BSR tuning er bare et eller andet standart program til en tilfældig bil af samme model og slet ikke lavet til din specifikke motor som en "rigtig" chipning, jeg skal ihvertfald aldrig have sådan en færdig boks i min igen...

  • #6   19. apr 2012 Lyder som sort uheld.
    Men softwaren bliver da hentet umiddelbart inden PPC styringen udleveres til "kunden" og man kan jo løbende hente det sidste nye software til PPC styringen.
    Ved ikke om det er samme type du har benyttet. Fik af vide det var det sidste nye fra BSR.
    Men hvad ved jeg - første turbo bil, så alt er nyt for mig.


  • #7   20. apr 2012 nej, uheldet skyldes dårligt programmeret software, som ikke var optimeret til min motor, men bare lavet til motor modellen, som vi alle ved er der jo ikke 2 motorer der er ens, og derfor vil jeg stærkt fraråde de færdige programmer, som ikke er lavet til netop sin bil og programmeret mens den kører, men bare er bygget på en simulering af hvad motoren "burde"

  • #8   20. apr 2012 Ok på den måde Bo. Kan godt følge problematikke fra din side af. Men håber ikke vi løber ind i de samme problemer som du har oplevet.
    Men når man har skidtet er der jo altid mulighed for fin tuning efterfølgende hvis man ønsker det. De er jo faktisk ret hjælpsomme de svenskere.


  • #9   20. apr 2012 Krydser ihvertfald fingre for dig, der var ingen hjælp at hente i mit tilfælde desværre.
    De fralagde sig ethvert ansvar, håber selvfølgelig at det bare spiller i din


Kommentér på:
BSR tuning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce