{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BSR Tuning
  • #1   24. apr 2017 Havde BSR chip på min gamle octavia RS, det gav det de lovede, og kørte med den chipped i 9 år uden problemer.
    Tommel op herfra.


  • #2   24. apr 2017 Tror det er fin tuning, der er rigtig mange der kører med det. Har aldrig hørt negativt.

  • #3   24. apr 2017 Jeg har hørt at de ofte er langt fra det de lover ang hk/nm


  • #5   24. apr 2017 Har på min BMW 325D E90. Skulle være gået fra 197hk til 240hk. Har ikke haft den på rullefelt, men tror umiddelbart det passer.
    Det er tidligere ejer, der har fået det lagt ind. Der er købt sådan en computer-dims, hvor man kan skifte mellem at have std. programmet i bilen, eller tuningsprogrammet.
    Det fungere, men ikke perfekt. Den har en del problemer med at finde ud af når man vil give halv-frisk gas, uden at klampe den. Så tøver den helt vildt, ind til man bliver træt af at vente, og bare klamper den i stedet. Hvis man bliver ved med at vente, ca. 3+ sek, så kommer den stille og roligt og giver så gradvist mere gas hen over ca. 3-4sek, indtil den så rammer det man i første omgang sigtede efter.

    Var det mig, er der slet ingen tvivl om at jeg ville køre ind til et firma der kan lave en "rigtig" tuning af bilen. Det kommer min også på et senere tidspunkt i forbindelse med lidt øvrige ændringer.


  • #6   25. apr 2017 Jeg kender mange der kører med det, inklusiv mig selv.

    Det virker bare, det er nemt, billigt, og de holder hvad de lover.

    Derfor har jeg også valgt at forhandle BSR tuninger, i min webshop, som er lige på trapperne.


  • #7   25. apr 2017 Nu har jeg prøvet det på min s3, og det virker kan jeg mærke, men om det holder med hest og NM, må jeg se på feltet en dag smiley

Kommentér på:
BSR Tuning

Annonce