{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad starte i ud med ?
  • #1   20. sep 2012 6x8"boxter i båndpass med en DHD forstærker... Valgte det fordi jeg havde en snak med dem i Køge og skulle bruge noget der virkede i en sedan med metal plade i mellem kabine og bagagerum og de havde set en der engang havde haft sådan et opsæt med god succes...

• #2   20. sep 2012 2x AC10 B2 Audio subwoofers og dertil deres Mono blok.

Fornuftig pris, og et godt mix i mellem hifi lyd og mulighed for at kunne spille højt..

• #3   20. sep 2012 jeg havde 2 stk Boxter Warrior 12" i båndpass kabinet og 2 stk sinuslive sla1500 som var brokoblet

her kan du se opbygningen
    http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/bilstereoprojekter/66805-ombygning_af_anlaeg__nye_kabler

og her kan du se effekten i volt/ampere
    http://www.bilgalleri.dk/video/bilstereoprojekter/38560-test_af_amperemeter_og_voltmeter

jeg valgte som jeg gjorde fordi jeg ku få høj effekt til billige penge..

• #4   20. sep 2012 Oki tak for lidt info overvejer og stil op i noget bass race men ved ikke helt hvad for noget anlæg jeg skal tag og starte ud med det er i en golf 2

• #5   20. sep 2012 1 eller 2x12" i portet ville jeg vælge

• #6   20. sep 2012 Selve enheden har større betydning end hvor mange og hvilken størrelse.. så det var da et rimeligt tamt råd...

• #7   20. sep 2012 Ja men vil godt høre om hvorfor de valgt de enheder

• #8   21. sep 2012 Min mening er man kan få stort set alle enheder uanset mærke til og spille godt, det et spørgsmål om og lave kassen ud fra bassens data, du mener det er et tamt bud.. Jeg mener man fortryder hvis man vælger en 10", har selv brugt 2x10" og fortrød inderligt jeg ikke havde købt 12",, Fortryder dog ikke da jeg havde 2x10" DD9510 men går ikke ud fra det sådan noget du ude i.

Tager man til konkurrence i udlandet vil man os se deltagerne stort set alle har forskellige enheder da det er mindre vigtigt så de vælger mere efter hvem der vil smide nogen sponser kroner smiley

• #9   21. sep 2012 Så du mener du kan få det samme ud af den her enhed http://www.importas.dk/subwoofer_10_500_watt_flot_design-p-299.html som du kan af feks en 10" boxter warrior? Er du venlig lige at uddybe det?

Hvorfor er det så ik de absolut billigste enheder alle bruger? Eller vinder i div konkurrencer?

• #10   21. sep 2012 Nej du kan ikke få det samme ud af en billig som en dyr men forskellen er dog ikke så stor, men han ønsker måske og stille op i bass race så det handler jo ikke om og kunne spille så højt som muligt.. Hvor dyr bassen skal være må hans pengepung afgøre, Det klart en dyr bas med en kæmpe magnet og måske 2 spoler spiller højere men så skal han os bruge flere penge på forstærker for og kunne drive den. Men der er utallige eksempler på folk der har bygget en god kasse med en billig bas spiller bedre og højere end en der har har smidt kassen for en dyr bass men lavet en lorte kasse... +en kasse som passer rigtig godt til den enkelte enhed forøger osse levetiden på enheden markant

• #11   25. sep 2012 Claus B

Da jeg startede med at konkurrere, havde jeg en GZNW12... I en SQ kasse... Jeg vandt 120-129,9 klassen flere gange... Så skiftede jeg til noget Power Acoustik MOFO 12... 2 stk... Vandt i 130 - 139,9 klassen flere gange... Skiftede til noget B2 Audio... Som jeg havde med til VM... Fik en 2. plads i Hamborg. Skiftede derefter til noget 12" Hifonics Goliath... Igen med top 3 placeringer... Skiftede til GZ igen, og har nu skiftet til noget billigt Auditor, som dog laves af Focal. Og er nu danmarksmester i 120 - 129,9 klassen...

Og hvad kan du bruge dette til? Ikke en skid... Faktisk er bassrace ikke baseret på hvem der har betalt mest for anlægget men hvem der har den bedste kontrol... Derfor kan du vinde med DD men du kan også tabe med DD hvis du ikke har kontrollen over enhederne...

Derfor, find nogle enheder DU finder interessante og brug dem... lad være med at tænke så meget over hvad vi andre bruger, det har ingen betydning... Og dog... husk at du faktisk presser grejet lige så meget hvis ikke mere i bassrace end i db-drag...

Så er det Bassrace du vil prøve så lad være med at tænke på om andre har dyrere grej end dig... Er det dB-drag du vil prøve så skal der bruges noget tid på kabinetbygning osv... Og ja der begynder enhederne og have en tydelig effekt...

• #12   4. nov 2012 jeg starte med og køben en vens anlæg alser 2 stk jbl gto 1202d i alpine type x spicel kas. med 2 stk jbl gto 3501 forstærker samt 2 6*9 som var kørt på en 2 kanalet ukendt forstærker. som jeg hade i min første xsara. max lydtryk var små 120+++

Kommentér på:
Hvad starte i ud med ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce