{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Start problem på VR6 {{forumTopicSubject}}

Hey, i dag ville min VR6 pludselig ikke starte, den startede fint da jeg skulle hjem fra arbejde, kom så hjem og smuttede lige hurtigt ind og hentede min computer, tog max 5 min. Kommer så ud og sætter nøglen i bilen og drejer og så vil den ikke starte, der var ingen problemer da jeg startede den på arbejde og den kørte fint hele vejen hjem (20 km ca)

Olie lampen blinkede bare når jeg drejede nøglen, den kørte fint på starteren, prøvede så at skifte et tændkabel, (dog kun fordi jeg kom til at rive det i stykker, FLOT) Så prøvede jeg at starte igen og så startede den sgu, men tvivler på at det var det kabel som gjorde det, det burde vel kunne starte om den så manglede et kabel til den ene cylinder, dog kun køre på de sidste 5.

Hvad kan det evt være ? Nogen som har prøvet noget lign.

Lader til det er noget periodisk nemlig, da den gjorde det en dag på vej hjem fra arbejde, hvor den bare gik ud og ikke ville starte igen, men fik den igang igen efter 5 min, ventede bare lige 5 min og så prøvede jeg at starte og så kom den. Bilen er med ny model tænding smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start problem på VR6
Kommentér på:
Start problem på VR6

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce