{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bærearme
  • #1   18. feb 2013 Det er temmelig sikkert dit tårnleje som knirker.
    Løft bilen op, og sprøjt med noget fedt på spraydåse oppe i toppen af tårnet nedefra.
    WD40 og andet smørelse kan også gøre det, men det holder bare ikke så længe.

• #2   18. feb 2013 Jeg købte et sæt bærearme til min passat gav 1000 kr for det incl forsendelse fra e-bay jeg ved godt man for hvad man betaler for osv men jeg har haft det i tre år og kører fint og jeg kan sku skift dem mange gange for det beløb jeg skal gi for dem orginalt. Sættet er alle de foreste bærearme +styrekygler. Det vil jeg overveje hvis jeg var dig og det godt og vel ikke er dit tårnleje.

• #4   18. feb 2013 Nej en A4 har ikke tårnlejer!!!

Gør som Hasse H skriver eller også prøv til at starte med at tage en sprøjte (sådan en man bliver stukket med hos lægen (hvis du kan få fat i sådan en)) og sug noget WD40 eller tyndt fedt op i den og sprøjt det ind den manchet der sidder på bærekuglen. Det har virket MANGE gange for mig. Og koster ikke noget. smiley

• #6   18. feb 2013 tak for svar tror bare jeg prøver den gode kæde olie fra cykelhandleren med det samme da jeg er cykelhandler smiley

• #7   18. feb 2013 Jamen så kalder vi det noget andet, for ikke desto mindre er det det som støjer / knirker.
    Vi kan jo så kalde det fjerderbentop eller støddæmper top

Kommentér på:
bærearme

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce