{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.331 visninger | Oprettet:

Slidt bærearme {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en Tesla model 3 den er nyligt begyndt at knirke lidt ved fuld styreudslag “den knirker ikke ved alm kørsel” kun når jeg drejer rettet helt ved feks vending.
Havde så mistake om øvre bærearm var blevet lidt træt det da er lidt typisk Tesla’er.
Var så fordi Tesla værksted og de kiggede ind over dækket med en lygte og konstateret at jeg både skulle skifte øvre og nedrebærearm (skal siges det til start ikke kunne fremprovokere lyden så jeg skulle vise jeg mente)
De lavede ingen undersøgelse udover at kigge ind og lyse. Og bilen stod kun på p-plads så den blev heller ikke løfter eller noget
Nu jeg ikke vildt bil kyndig men ved Tesla nogen gange er lidt ved til ville skifte div. Ting
Men jeres viden og denne begrænset info uden mulighed for inspektion ville i så mene at det kan være rigtigt at både øvre og nedre bærearm skal skiftes foran

Tesla mekaniker sagde at han kunne se nedre bærearm skulle skiftes ved at dreje hjulet her ud kunne han se der kom en lille hul ved børstningen hvor der så ville kunne trække vand ned “hans ord”

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slidt bærearme
  • #1   15. dec 2023 Problemet med Tesla på det punkt er at dele i undervognen er andre bilmærker,

Som ikke har samme vægt på delen.

Så bøsninger slides hurtigere.

Jeg har set at delphi, har udviklet stærkere komponenter til undervognen til de forskellige tesla'er

Som kan klar den højre vægt

Kommentér på:
Slidt bærearme

Annonce