Rigtigt stelnummer - forket køretøj {{forumTopicSubject}}
Pyha! Jeg syntes at jeg begynder at blive gråhåret før tid:
Jeg har været en tur forbi Motorcenteret for at hente et sæt prøveplader til min automobil, og i den forbindelse har man slået stelnummeret op som på min originale tjekkoslovakiske registreringsattest består at seks tal. Resultatet bliver så at der dukker et andet køretøj op: En trailer!
Damen hos Skat får lavet noget fiksfakerier ved at registere prøvepladen ved at skrivet et 1-tal foran nummeret og så kunne hun få lov at printe pladerne til mig.
Men hun fortæller så at jeg får alvorlige problemer når bilen skal indregistreres eftersom at der er et andet køretøj med dette nummer, og at jeg skal søge Centralregistret om lov... Er der nogen der har erfaringer med dette? Eventuelt nogen der har oplevet det før?
jun 2003
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 219
og ved hvad han snakker om ...
http://www.typegodkendelse.dk/
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 21 Biler: 7 Emner: 5 Svar: 53
Tak det vil jeg prøve.
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 8 Emner: 122 Svar: 2.206
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Reg=yj41806
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.312
gammel bil 1 kan godt have stel 000001 og gammel bil X kan have det samme, der er jo ingen synkronisering af disse imellem mærkerne.
DIT problem bliver at overbevise trunten nede hos skat om at det må de finde en løsning til. Jeg har selv gammel vogn med 6 cifre stel (heldigvis ingen sammenfald) men rent registreringsmæssigt må de evt. sætter "0" foran dit stelnummer eller lave en anden variant for at registrere din bil. De SKAL indregistrere den så længe at køretøjet er med korrekt stelnummer (standset ind i bilen) samt at køretøjet er typegodkendt i DK.....det er så skats problem at finde ud af hvordan
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Biler: 10 Emner: 6 Svar: 24
Jeg fik også bare et 1 tal ekstra
feb 2009
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Biler: 10 Emner: 6 Svar: 24
feb 2009
Rigtigt stelnummer - forket køretøj
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside