{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.953 visninger | Oprettet:

køber har IKKE omreg. som aftalt. {{forumTopicSubject}}

jeg byttede den 14/7-2013 min e36 coupe med en golf 4..
har idag fået brev om at JEG kører rundt uden forsikring og hvis jeg ikke reagerer på dette brev, så vil politiet hente pladerne (på bmw'en som jeg byttede for halvanden måned siden)

Ham jeg byttede med spurgte mig hvornår jeg havde tænkt mig at omregistrere, jeg sagde at det havde jeg allerede gjort for 2 dage siden. han sagde fint nok, jeg gør det også om et par dage (denne samtale foregik max 10 dage efter handel)

han omreg. ikke inden de lovlige 3 uger, og derfor tvangsafmeldte jeg telefonisk hos skat. de sagde at nu var det hele i orden.

på trods af det har jeg alligevel modtaget det brev, jeg ringede til skat og de gad ikke tro på at jeg havde fået at vide de ville afmelde den, for det gør de kun hvis man gør det skriftligt.. problemet er bare at jeg HAR snakket med dem og de SAGDE at de ville tage sig af det. det har de så ikke hvilket har resulteret i at ham jeg handlede med har kørt rundt i mit navn i halvanden måned, på trods af at jeg ringede ind til dem og på trods af at ham jeg handlede med lovede at gøre det inden de næste par dage (da der var gået 10 dage)..

hvad gør man? er det mig der hæfter for det hele selvom det er dem der har lavet fejlen? jeg har slutseddel med dato som beviser at bilen ikke er min mere, og mit forsikringsselskab siger også at den står som afmeldt hos dem.

hvad gør man?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køber har IKKE omreg. som aftalt.
Kommentér på:
køber har IKKE omreg. som aftalt.

Annonce