{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

klargøring {{forumTopicSubject}}

Nogle der ved hvad en klargøring inde holder på nye biler når du skal lak forsejles og pullers for en bil forhandler på en hel ny bil...

I det her tilfælle hos bil huset.

De mener min bil er klar sener hvis jeg er heldig. For 30 min siden var den først klar imorgen efter lidt brok er den klar idag. Og skulle rigtig ha haft den i fredags..

Hvad har man a rattigheder hvis den ikke er i orden klargøringen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klargøring
  • #1   10. dec 2013 Forhandler klargøring omfatter som regel:

- Rens af lakken for transportaffald "hvis de gider"
    - Maskinvask af bil
    - Aftørring af bil og falser
    - Let støvsugning
    - Pudsning af ruder inde og ude

Hvis du har betalt dem for en lakkonservering, poleres den nok i en kombi slib/lakforsegler....

Tror vist det var det smiley

• #4   10. dec 2013 og så er de meget grundige med at tørre efter plasten der dækker speedo med støvede klude, så du får fiine små ridser med i leveringen smiley

• #5   10. dec 2013 Men når alt kommer alt, så handler det jo helt om hvem der klargøre bilen, og hvor meget tid der er sat af til det....

Jeg har mit eget bilplejecenter og klargøre både nye og brugte biler for et par forhandlere her i byen. Jeg er nok lidt dyrere end så mange andre bilplejecentre, men jeg gør så også tingene på en lidt anden måde.

Sådan foregår en nyvognklargøring hos mig:

1) Hele bilen samt hjulkasser og fælge spules
    2) Fælge, dæk og hjulkasser renses og vaskes
    3) Bilen indsprøjtes i en drøj og skånsom sæbe med en skum lanse, og iblødsættes i 5 minutter, og derefter spules
    4) Bilen vaskes skånsomt med microfibervaskehandske, og skylles straks derefter
    5) Lakken renses med claybar for at fjerne alt transportaffald, samt andet skidt i lakken
    6) Hele bilen, motorrum, falser og fælge luftblæses, og bilen duptørres
    7) Bilen indsprøjtes i en polymerbaseret sprøjtevoks som beskytter lakken, og alt udvendig plast samt dæk behandles
    8) Hele kabinen gennemgår en grundig støvsugning, ruder pudses grundigt ind/udvendigt, samt alt plast aftørres i en interiør detailer

Det var vist det hele smiley

Kommentér på:
klargøring

Annonce