{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

tsclub32
tsclub32
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Klargøring {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger smiley

Vil høre om nogen kunne hjælpe mig med dette.

Er der nogen herinde som kender/ el. Kan hjælpe med at få klargjort min bil efter alt det vintersnask.

Der er tale om en Audi A5.

Han må gerne være fra holbæk omegn.

På forhånd tak for hjælpen allesammen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klargøring
  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 730
    #1   9. mar 2017 er det ikke bare at hoppe forbi en Londoncarwash eller hvad de hedder nu til dags, de har da både gang i damprensere osv

• #3   10. mar 2017 Hvis du har adgang til en vandslange, eller endnu bedre en højtryksrenser er det temmelig enkelt at gøre selv.

Det vigtigste er at få skyllet bilen grundigt med ferskvand. Det er dog lige det tidligste da der stadig ligger en del salt på vejene, og når det regner kommer det stadig op over det hele.

Men uanset hvad så skal bilen vaskes grundigt. Køb en god bilshampoo uden voks.

Jeg plejer at bruge højtryksrenser men en haveslange kan også bruges. Hvis det skal være helt perfekt må det gerne små-regne lidt den dag du gør det.

Bilen skal spules ned fra top til bund, sørg især for at komme godt op under hjulene både for og bag, sørg for at komme ned på knæ og få den spulet godt ind under panelerne.

Køb en vaskehandske (microfiber) og så er det bare igang med en spand varm vand med godt med bilshampoo i, få hele bilen gnedet godt ind i sæben der skal skumme, og skyl efter.

Hvis det regner når du gør det skal du ikke gøre mere. Hvis det ikke regner den dag du gør det, så bør du tørre bilen over med et vaskeskind.

• #4   10. mar 2017 Man bruger ikke vaskeskind, man bruger sku da microfiber towels smiley

Kommentér på:
Klargøring

Annonce