{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.568 visninger | Oprettet:

julie L
julie L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12

Køber har min bil men ikke betalt {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har gjort noget virkelig virkelig dumt smiley Ved det godt, men håber på, at der er nogle råd at hente herinde.

D. 07-01-2014 indgik jeg en købsaftale af min bil, til en nødstedt ung mand, der lige var blevet far og hans bil var brudt sammen, så han stod i en rigtig træls situation. Jeg tænkte, at jeg er et godt menneske, så selvfølgelig vil jeg da hjælpe ham.. Han fik lov at få bilen samme dag og betale afdrag over den næste måned. Vi er nu snart 2 måneder henne og jeg har endnu ikke fået nogle penge for min bil ej heller set min bil. Han har lavet et utal af aftaler (har på sms) som han ikke har overholdt, og han er begyndt at blive meget ubehagelig i tlf.
Jeg er nu nået til den konklusion, at jeg bare vil ha min bil tilbage, men heller ikke dette er muligt for ham.
Jeg ved virkelig ikke, hva jeg skal gøre. Jeg har ringet til politiet og der er til min store overaskelse ingen hjælp at hente. Manden køre rundt i min bil (har selvfølgelig stadig reg.attest) på min vægtafgift og min forsikring.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køber har min bil men ikke betalt
  • #1   5. mar 2014 En flok mænd med køller burde let kunne hente din bil tilbage igen hvis politiet ikke er til hjælp? det er det eneste jeg kan komme i tanke om i sådan en situation smiley

• #2   5. mar 2014 Det som Meemo sagde ;D.

• #4   5. mar 2014 Du har været usandsynlig naiv, hvis det er en mand, du ikke kendte!

Du kan starte med at få den tvangsafmeldt, så slipper du for at betale mere, så vidt jeg ved. Så kører manden rundt uden forsikring (dumt), og så snart politiet ved besked tager de pladerne.
    Det næste er, at få pengene ud af manden, det er svært, da han sikkert ikke ejer en krone.
    Hvor mange penge drejer det sig om?

• #5   5. mar 2014 Meld den stjålet så.

• #6   5. mar 2014 Hvor er du fra og hvor er han fra?

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#8   5. mar 2014 Ja der er lavet en slutseddel. Hvis jeg afmelder den, bliver den automatisk afmeldt hos forsikringsselskabet og så er der ingen kasko på...

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#9   5. mar 2014 Politiet vil ikke melde den stjålet, da det er civilkøb og nøglerne jo ikke er stjålet.

• #10   5. mar 2014 Hvis man melder den stjålet, så risikerer man en dom for falsk anmeldelse, for den er netop ikke stjålet når der er lavet slutseddel.

• #11   5. mar 2014 Når der er lavet slutseddel, så skal du ikke melde den stjålet.

Du skal over i et civilt søgsmål for at få dine penge.

• #12   5. mar 2014 Hvor dum og naiv har man lov til at være smiley

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#13   5. mar 2014 Jeg er fra Aalborg og det var han også.. han er åbenbart gået fra kæresten og bor derfor ikke samme sted mere.. han oplyser ikke ny add, kun at han er i forskellige byer så som Viborg, Silkeborg, Thisted, Brovst.

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#14   5. mar 2014 Tak Dennis, du er vel nok skarp smiley

• #15   5. mar 2014 Jeg er bange for at du bliver nødt til at henvende dig til drenge venner med nogle gode overarme.

Men du er en god person, siden du er villig til at hjælpe en person, som du slet ikke kender. Jeg håber den gode karma kommer tilbage til dig på et tidspunkt. smiley

• #16   5. mar 2014 Lars A:

Det hjælper ikke at melde den stjålet når vedkommende har både reg. attest, nøgler osv.

Der er kun et at gøre og det er at opsøge manden med et par extra venner og simpelthen tvinge bilen fra ham. Jeg snakker ikke "selvtægt" med bål og brand, men simpelthen køre ud til manden og sige at han skal udlevere eller politiet bliver tilkaldt mens i selv er der.

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#17   5. mar 2014 Christian: Det drejer sig om 25000.

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#18   5. mar 2014 Lars A: han har ikke reg.attesten, den skulle jo forestille at være min sikkerhed..
    Det har jeg også tænkt, problemet er bare at jeg ikke ved hvor han befinder sig, efter han er gået fra kæresten.

• #19   5. mar 2014 Hvilke oplysninger har du på manden..?

• #20   5. mar 2014 Julie, hvis du har hans telefonnummer, så kan du muligvis finde ham på 118.dk .
    Du har jo også slutseddel, så der står vel også fulde navn, det burde du også kunne finde noget på.

• #21   5. mar 2014 Kan du så ikke få info fra hans tidligere kæreste?

• #22   5. mar 2014 hvis han har børn med xkæresten kan det jo være at hun har en ide om hvor han er..

• #23   5. mar 2014 Men mindre han har fyldt hende med løgn og latin.

For så er der givet falske oplysninger.

• #24   5. mar 2014 Når der er lavet en købsaftale, så er det købers ansvar at omregistrere den senest 3 uger efter køb.
    Det har han ikke gjort , så du går på skat og tvangs afmelder den.
    Lige inden du kører på skat, sms,er du til klovnen og forklarer ham at bilen nu er tvangs afmeldt og politiet er gjort opmærksom på , at bilen kører rundt uden forsikring og vægtafgift, så bilen nu er eftersøgt.
    Og at politiet har fået oplyst at du har sendt sms til ham, at der ikke længere er forsikring på bilen, så han gør noget strafbart hvis han kører i bilen.
    Ud over det, så prøv gratis retshjælp, om de evt. Kan hjælpe dig med et privat søgsmål. Eller evt. Om din retshjælps forsikring du har i din kasko kan hjælpe dig.
    Det kan jo være at han kommer til fornuft når han finder ud af du er på vej til trold og skvat for at afmelde bilen, det er din eneste chance , som jeg ser det, på den lovlige måde....

• #25   5. mar 2014 Dannie, det kunne godt blive ret dumt at afmelde bilens forsikring i og med hun intet erstatning får hvis han kører galt i den. Og i det her tilfælde lyder det jo ret meget somom det bedste ville være at få bilen igen.

• #26   5. mar 2014 Du er desværre nok nødt til at henvende dig til en advokat og høre hvad du skal gøre. Måske kan du få ham meldt for bedrageri.
    Find evt. ud af hvor han arbejder og mød op der - evt. sammen med en betjent smiley
    Afhent evt. bilen der, men det kan være selvtægt og så er det dig der står med aben. Evt. kan du montere en Parkeringslås på bilen, hvis du kan låne en kraftig model, som ikke er lige til at fjerne.

PS. Det er som regel, de folk man er mest flink overfor, der tager røven på en.

• #27   5. mar 2014 Ole.
    Politiet vil ikke hjælpe, da hun selv har givet ham nøglerne, så dem kan hun ikke tage med.

Dannie,
    Han kan ikke omregistrere den, da hun har registrerings attesten.

• #28   5. mar 2014 Meld bilen stjålet og så skid på om der er lavet slutseddel. Da den aftale skutseddelen er underskrevet på er brudt derved bortfaldet den ingået aftale. Så skynd dig at melde den stjålet og så håb politiet er hurtig til at finde den. Jeg er ret sikker på personen der har din bil godt er klar over han køre på lånt tid.

• #29   5. mar 2014 Bare få den tvangsafmeldt med det samme og giv ham besked på at det er sket og at pladerne er eftersøgt.

I min optik kan du skyde en hvid pil efter bilen. Den er som udgangspunkt gået tabt, medmindre han kommer tilbage med den, som du nok ikke skal regne med. Det er synd at gode mennesker som dig, skal betale så dyre lærepenge, men sådan er det desværre.
    Alternativt må du gøre en indsats for at finde ham, og så besøge ham sammen med nogle kammerater og få bilen tilbage.

• #30   5. mar 2014 Du kan vælge følgende muligheder.

1.Finde nogen som kan hente din bil tilbage.

2. Afmelde den og håbe at han så bare efterlader den, og så får du besked om noget tid om hvor din bil står.

3. afmelde den, og så sige, det var så de 25000 kr, så lærte jeg da det.

At melde den stjålet nu er det dummeste du kan gøre, da bilen ikke er stjålet.

• #31   5. mar 2014 Du kan evt. gå til en advokat. Man kan få gratis advokatrådgivning en gang om ugen i nogle byer. Min søster har lige prøvet det samme, bare med at have lånt nogle penge til en som hun ikke får igen. Nu tager en advokat så over og det koster hende ca. 550 kr. Idet du har de beskeder fra hans telefon har du en ret god sag. Det har min søster i hvert fald lige netop pga. de sms'er sagde advokaten.
    Så det ville jeg i hvert fald prøve

• #32   5. mar 2014 lowdog der er næppe kasko på en bil til 25.000kr, så det bedste er at afmelde bilen hurtigst muligt..

og han kan nok ikke meldes for tyveri af bilen, man han kan vel hives i retten for at have brudt en skriftlig aftale, hvis i HAR skrevet at han skal afdrage pengene..

men du ser dem nok ikke alligevel aldrig.

• #33   5. mar 2014 Bagermesteren.
    heldigvis har hun selv reg.attesten. Ellers var alt tabt..
    Jeg skriver netop at hun skal tvangsafmelde bilen, så snylteren bliver kontaktet af politiet, da de skal finde de nummerplader, da de er efterlyste ved told og skat, når de ikke er indleveret, ved tvangs afmelding.
    Da bilen så ikke længere er indregistreret og der ikke er forsikring på bilen.
    Det er sgu da det eneste rigtige at gøre, man skulle sgu da tro at det var snylterens kammerater , der foreslår at hun bare lader ham køre rundt i hendes bil , med hendes nummerplader.
    Hvis der sker noget med bilen, nu hvor han har kørt rundt i bilen i over 3 uger, betaler forsikringen temmelig sikkert alligevel ikke, hvad der sker med hendes bil, kun hvad der skal erstattes på ansvar, da forsikringen kun dækker op til 3 uger efter salg.
    Så få den bil afmeldt, hvis han ikke selv vil komme med den , eller betale for den

• #34   5. mar 2014 Kan han ikke også blive meldt for bedrageri?

• #35   5. mar 2014 Per V
    Jo ved et civilt søgsmål, men har han ingen penge, ja så får hun ingen penge.

• #36   5. mar 2014 I see på den måde, det bliver jo så en lang process.
    Så mon ikke hun ikke bare skulle samle et par gutter fra den lokale fitness og finde frem til ham..

• #37   5. mar 2014 Hvis det var mig ville jeg opsøge eks kæresten og få alle de oplysninger om jeg kunne, arbejdsplads eller hvad end han laver, eller bare spørge hende om hvornår han næste gang skulle se/aflevere sit barn. Og så ville jeg bare møde op på samme tidspunkt og snakke med ham, evt. have nogle med i bilen og så bare tage nøglen fra ham, uden barn og eks kæreste var til skue vel og mærke..

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#38   5. mar 2014 Jeg har lige været i kontakt med ham igen.. Jeg har informeret ham om, at hvis ikke han aflevere bilen inden kl. 19 i dag, vil samtlige på hans venneliste incl. familen på facebook, modtage en besked om hele forløbet, incl. sms samtaler. Han gik så med til at aflevere bilen, men nu må vi se.

• #39   5. mar 2014 I realiteten er bilen vel tekniskt set blevet stjålet, de har aftalt at han skal betale for bilen, det har han ikke gjort og har stadigt bilen, ergo har han vel stjålet den, du har reg. attesten, ring til politiet og forklar den situationen og meld den stjålet ved dem.

• #40   5. mar 2014 hvilken bil er der tale om hvilket reg nr har den så kunne vi kigge lidt efter den

• #41   5. mar 2014 Kæft hvor er det bare lavt at være sådan et menneske.

Gem slutsedlen væk og meld bilen stjålet, da han ikk har overholdt jeres aftale er det fandme tyveri og nok os bedrag.

Karma skal nok vende tilbage!!

Hvis alt dette ikke virker, så hent nogle solide drenge og opsøg manden, han har brugt sin taletid!!!

Man skal som udgangspunkt altid stole på mennesker, men lige tænke en ekstra gang når det er så mange penge.

• #42   5. mar 2014 Kim..

Den er da ikke stjålet.. hvis du køber et tv som du ikke kan betale af på, så er du heller ikke kategoriseret som tyv.

Vi er enige om at lovgivningen er latterlig, og den tilgodeser dem som snyder, men sådan er det desværre.

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #43   5. mar 2014 Det bliver da spændende så!

• #44   5. mar 2014 Hva endte det med idag ?

• #45   5. mar 2014 Hvis den stadigvæk er i dit navn, så meld den da stjålet, og ring ind og sig du har set den holde på den adresse som han nu bor på, hvis du ved den.

• #46   5. mar 2014 Stop nu det der med at opfordre til at melde den stjålet, det er jo direkte dumt. Bilen er ikke stjålet, køber skylder "bare" pengene for den.

• #47   6. mar 2014 Jeg henter den gerne for 10.000:)

• #48   6. mar 2014 Bgs bodybuilder tænk at skrive tyv på ens cv for sølle 10,000

• #49   6. mar 2014 Anders - er det mig der misforstår noget, men er det ikke ham der har fået den "stjålet"?
    - altsår køber har ikke betalt ham, og vil ikke aflevere bilen? Eller misforstår jeg noget:)

• #50   6. mar 2014 Fik du den tilbage?
    Vil snakke med en advokat og høre om muligheden for at melde ham. Hvis der stå i slutsedlen mht betaling osv vil du nok stå stærkt. I teorien nok til at rive ham i rki

• #51   6. mar 2014 Sø propel
    Kan du ikke som privat mht RKI

Hvem kan indberette mig?
    Alle virksomheder, der har indgået en aftale med Experian, kan registrere deres skyldnere. Experians kunder dækker stort set hele Danmarks erhvervsliv, det vil sige virksomheder, forretninger, banker, forsikringsselskaber og offentlige myndigheder. Derudover kan du også blive registreret på grundlag af oplysninger fra Statstidende. Virksomheder, der ikke er kunder hos Experian, må IKKE true med registrering i RKI registret.

• #52   6. mar 2014 tror det er en and ingen facts overhovedet kun en masse sludder ligesom den rs 6 der blev skrevet om herinde

• #53   6. mar 2014 Man kan da kun håbe på at det er en and.

• #54   6. mar 2014 rent sludder ...rygtesmed

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#55   6. mar 2014 Lige en update på det hele...
    Han ringede 10 min før, han skulle være her og sagde, at bremserne ikke virkede, så han skulle først forbi et værksted i morgen kl. 8 (Gir ingen mening da den blev "solgt" med helt nye bremser og klodser og det halløj =/ ) Men han får endnu en chance... Kl. 12 i morgen skal han stå her med bilen.
    Btw tak for al responsen ^^

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#56   6. mar 2014 Det drejer sig om denne nummerplade: CF 21 134 sølvgrå Peugeot 307 sw. Meld gerne tilbage, hvis I ser den på jeres vej, om hvor I har set den smiley

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#57   6. mar 2014 Hvis "and" betyder en løgn, så nej, det er det desværre ikke.

• #58   6. mar 2014 Du er nødt til at stoppe med at give ham chancer. Hvis han prøver på nye historier, så må han oplyse hvor bilen er, så du kan komme og hente den, om det så skal være på et fejeblad!

• #59   6. mar 2014 smiley

• #60   6. mar 2014 hvor i landet,skal man holde øje efter den

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#61   7. mar 2014 Han siger, han er i Viborg li pt. men har også tidligere nævnt Brovst og Thisted, x-kæresten bor i Aalborg Ø

• #62   7. mar 2014 få en adr og hent din bil

• #63   7. mar 2014 Vil æde min gamle hat på at han ikke er kommet endnu smiley

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#65   7. mar 2014 Trunte T: Sikke noget pis at skrive .. Selvfølgelig skal der ikke opfordres til selvtægt på nogen måde.

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#67   7. mar 2014 Det siger vel lidt om intelligensen, hvis man seriøst mener at selvtægt er vejen frem på nogen som helst måde smiley

• Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 74
    #69   7. mar 2014 Hvis du ikke på nogen måde kan trænge igennem til ham via sådan som du har forsøgt indtil videre - så må du gå hårdere til værks..

• #70   7. mar 2014 Trunte
    Der er ikke RESPEKT du tror du får.. Det er frygt. Langt fra det samme.

Men at skulle bruge andre, til at opnå noget, er lavt. Kan du ikke klare dig selv..

• #71   7. mar 2014 Sur røv alligevel... Har selv lige måtte tvangsafmelde min gamle bil i dag... Med en masse god juridisk bistand fra FDM... Troede ikke jeg skule sige det men det medlemskab er klart noget af det smarteste jeg har brugt penge på... For (og nu skal folk ikke misforstå mig eller blive mopset) her inde havde jeg sgu ikke turde at spørge til råds... De mener sikkert det bedste med deres svar... Men 99,99% af dem er jo direkte ubruglige... Lidt lige som det her er... smiley Men fremad kunne man måske overveje om det ikke er værd at ofre de 6-700 kroner om året på en forening af mennesker med kompetencen iorden... Plus man har sgu hurtigt tjent de penge ind igen i rabatter... smiley

Når men anyway... Jeg håber at du finder en fornuftig løsning på det hele uden vold ig tyverri og hvad der ellers var af idéer.. og så håber jeg at ham den unge knøs en dag kommer til at stifte bekendtskab med det dersens karma.

• #72   7. mar 2014 Lyngbak.

Hvad er det lige du mener at FDM skulle kunne gøre i den her sag.

Og det kræver altså ikke et klogt hoved hos FDM, for at gøre noget så simpelt som at tvangsafmelde en bil.

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#73   7. mar 2014 Truntemusen: Ved ikke helt hvad jeg skal svare tilbage, men synes lige du skal tage den mening op til revurdering smiley

• #74   7. mar 2014 tja men for min skyld må folk gerne kalde mig dum, så længe de ved at tager de røven på mig koster det klaps Respekt er en stor del af det og være menneske

Hold da kæft en dum kommentar.

Du er dum trunte.

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#76   7. mar 2014 Truntemusen: Ja du er vel for dum til at finde på andet smiley

• #78   7. mar 2014 kan i ikke lege børnehave et andet sted end hendes tråd, Julie L har faktisk et seriøst problem med den nar, så lad os lige hjælpe hende istedet.

man skal passe på med at hænge folk ud på FB det kan være strafbart.

din bedste mulighed er at lokke en adresse ud af ham hvor bilen står og så hente den, hvis du ikk har en ekstra nølge kan man vidst tage sin reg. attest til peugoet og få lavet en nøgle, men aner ikke hvad det koster,

• #80   7. mar 2014 Jeg har en grim bil > nu ved jeg ikke om det er din supra på dit profilbilled.
    Men det du siger er, at hvis du så nogen stå og pille ved den ude i carporten, evt nogen der prøvede at stjæle den - så ville du ikke gøre andet end at ringe til politiet og vente på deres hjælp? Selvtægt er jo forkert siger du..

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#82   7. mar 2014 Jeg er politiet, så det ville være dumt at falde på den forkerte siden af loven, ikke sandt Mamhun §§§§§ smiley

• #83   8. mar 2014 Er du lovhåndhæver? smiley

• #85   8. mar 2014 Kg...?

• #86   8. mar 2014 michael må bruge en anden form for valuta. smiley

• #87   8. mar 2014 Per
    Ja for det er ikke kr det han mener.

Måske han skulle lærer at slette g'et fremover.

• #88   8. mar 2014 Det kunne j være at (#84)-gælden var i naturalier smiley (gulerødder, kartofler... hvem ved)!

• #89   8. mar 2014 INB4 "Johnny Wærnskjold"...:-P

• #91   8. mar 2014 Desværre er selvtægt bare ikke en mulighed i sådan nogle tilfælde, ligesom det i princippet er lovligt i USA. Den eneste rigtige og korrekte måde at gøre det på er civil søgsmål hvor i begge mødes i retten, får du ret så skal han også betale sagsomkostningerne. Men om du kan få lov til at tage bilen tilbage på den bekostning det er så det....

• #92   8. mar 2014 michael F:
    Bare lige for at lege Godtfred Boglært her så hedder det ikke kg... for kg er en forkortelse af kilogram hvor kilo er faktoren og gram er enheden... så den rette betegnelse burde være 1k g hvilket vi så kan omskrive til 1x1000 g = 1000 g

Og i den måde du skriver det på hentyder du til at værdien i vores penge ligger i vægten og ikke i det tal der står på...
    Så det korrekte ville være at skrive 25k kr., 40k kr., 180k kr. og 30k kr. men da vi er i danmark og vi ud fra kontekst kan se at der er tale om valuta kan man nøjes med 25k, 40k, 180k og 30k... Ikke noget med gram... Det lader vi pusheren om... smiley

Og det var ikke for at hakke ned på dig eller noget... En gang imellem kan jeg bare ikke lade være... smiley

Og så må jeg vidst også heller lukke ned og daffe ud og drikke i stedet for at side her og øse ud af min visdom... smiley

God weekend smiley

• #93   8. mar 2014 Hvad endte det med?

• #95   9. mar 2014 Ja, fik du din bil, eller er det ham Johnny wærenskjold der er på spil igen?

• #96   10. mar 2014 hmm tror stadig det er en and

• #97   10. mar 2014 jeg tror det er #96 der har taget bilen.

• michael R
    michael R Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 70
    #98   11. mar 2014 Det her er grunden til at så mange udlændinge tror at danmark er et stort tag-selv bord, pga den vattede attitude som mange mennesker herhjemme har.

Fair nok at du var lidt naiv og troede at du hjalp ham, men når der er gået så lang tid og han bare bliver ved med at lyve og du bliver ved med at æde det råt SAMTIDIG med at du fortsætter med at betale hans forsikring (wtf) så er du altså for naiv og har været det længe. Derfor:

1: få afmeldt den bil, nu.
    2: find ud af hvor han bor.
    3: betal nogle ubehagelige typer for at hente bilen hos ham. (EFTER de er kommet tilbage med bilen, det der med at vurdere om folk er ærlige er vist ikke din stærke side)

Alt andet end det er totalt til grin, et civilt søgsmål som nogle foreslår vil koste dig mere end bilen er værd og han betaler med garanti aldrig.

I dk har vi et system der giver magtmonopolet til politiet, dvs at det er dem der har eneret på at bruge magt. Hvis de så ikke kan eller vil hjælpe, så går den ret tilbage til borgeren. Ikke i juridisk forstand, men i moralsk forstand.

Kort sagt, stop med at være til grin for dine egne penge og hent din bil.

• #99   11. mar 2014 Jeg havde sku selv opsøgt ham efter den første undskyldning..

• #100   11. mar 2014 >D. 07-01-2014 indgik jeg en købsaftale af min bil, til en nødstedt ung mand, der lige var blevet far og hans bil var brudt sammen, så han stod i en rigtig træls situation<

Mmmh - Julie, set i bagklogskabens lys, tror du stadig på den historie?

• #102   12. mar 2014 Har du fået bilen retur?

• #103   12. mar 2014 Hjem til x-kæresten i Aalborg øst og snak med hende hun kan jo nok finde ud af hvor han gemmer sig ned og hent bilen og giv manden et par dage til pg finde 10000 for og være pisse irriterende og at han har kørt rundt i din bil. Ingen grund
    Til og være mere flink ved ham bar nak ham han er selv skyld i det

• julie L
    julie L Tilmeldt:
    mar 2014

#105   2. apr 2014 Ny status på situationen: Han har afleveret bilen (smed den på en anden parkeringsplads med nøglerne i og stak af) Bilens stand: fjernbetjent centrallås er ødelagt, døren i førersiden er forsøgt brækket op, så der er nogle grimme hakker i, bagvindusvisker hænger nedad, håndbremsen virker ikke længere og han har kørt vildt mange km i den.

• #106   2. apr 2014 Der findes folk der henter din bil mod betaling smiley
    Havde nok valgt det, smiley

• #107   2. apr 2014 godt du fik bilen retur

• #108   2. apr 2014 Jeg ville stadig lede efter personen hvis det var mig.. !

• #109   2. apr 2014 Du har vel stadig købsaftalen? Navn og adresse på personen? - Altså - jeg ville gå til en advokat og spørge ham om du evt. ville få noget ud af at retsforfølge manden og få ham til at vedstå købsaftalen - men på den anden side vil det også koste dig flere penge, så du kan bare tage det som en lærestreg og lade være med at være så flink og godtroende en anden gang - og så se at komme videre i livet, som er for kort til at bruge tid på plattenslagere.

Ang. bagrudeviskeren, skal den sikkert bare løsnes og drejes til den rigtige stillling - ellers kan den også helt undværes.

• #111   18. apr 2014 Han er heldig at du er så træg i optrækket, men sørg for at få bilen takseret og læg sag an mod ham for msligholdelse af kontrakten.

• #112   14. jun 2014 Hvordan er det gået???

Kommentér på:
Køber har min bil men ikke betalt

Annonce