{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.566 visninger | Oprettet:

Snydt af en på BG {{forumTopicSubject}}

Hej alle..
Jeg købte en chip til min bmw her på bilgalleri. Jeg får oplyst af sælger at den passer på min model og det hele er ok. Jeg modtager så chippen og finder ud af at den ikke passer på min bmw men den passer på modellen nyere end min.. Jeg kontakter derefter sælger og siger at jeg vil have min penge igen.. Det tyder ikke på at idioten overhovedet vil give mig mine penge igen, hvad skal jeg gøre?

PS jeg fortæller ikke hans navn endnu, dog bliver hans navn nævnt, hvis ikke han giver mig pengene igen..

God aften..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt af en på BG
  • #1   26. okt 2014 snydt, kan vel vist diskuteres smiley når man køber brugt så sørg altid for at få din egen viden i orden inden du køber søg på modellen på google eller spørg herinde og den passer på din egen bil! kan godt være det noget lort fra din side men sådan går det. jeg laver sjældent handler hvor jeg sender til køber eller omvendt fordi chancen for at blive snydt er så meget større smiley

• #2   26. okt 2014 kontakt support. De siger de nok skal hjælpe

Hej Lasse,

Der er selvfølgelig reageret på de anmeldelser, der er kommet på brugeren.

Hvis brugere er blevet snydt i en handel, så skal de kontakte os her i supporten, og så hjælper vi selvfølgelig med sagen. Men vi skal have henvendelser fra brugere, som rent faktisk er blevet snydt, før vi kan foretage os noget.

Med venlig hilsen

Bazoom.dk
    Vesterport 3,
    8000 Aarhus C

• #3   26. okt 2014 Du har ikke krav på at få dine penge igen, chippen er købt som beset uden reklamationsret smiley måske kan du få pengene retur hvis du kan bevise at han har handlet i ond tro, men det tvivler jeg stærkt på at du kan. Det er nogle trælse lærepenge, men du er ikke den første der ryger i fælden.

• #4   26. okt 2014 Han har jo oplyst at chippen passer på min model og efterfølgende tilstået at den ikke passer på min model.. Så kan det da aldrig være min fejl?

• #5   26. okt 2014 Der er ikke meget at gøre i en privathandel desværre. Gutten har været en nar, for at påstå noget som ikke passer. Den eneste måde du får dine penge tilbage på, er gennem en retssag. Hvilket i sidste ende nok kommer til at koste dig mere.

• #6   26. okt 2014 Det vist påstand mod påstand, du kunne jo os selv tjekke om den type chip passede ikke bare tage hans ord for gode varer

• #7   26. okt 2014 Sælg den dog igen istedet for at whine

• #8   26. okt 2014 Du må gerne købe den? Men kan jo ikke stå indenfor noget man ikke har prøvet selv..

• #9   26. okt 2014 Det må du så skrive i annonce

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #10   1. dec 2014 Du sælger den da bare videre du har j modtaget varen
    Godt surt og spild af tid, men chippen har jo ikke mistet sin værdi

Kommentér på:
Snydt af en på BG

Annonce