{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.123 visninger | Oprettet:

Export plader / forsikring Holland {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogle der har prøvet at exportere en bil i Holland og køre den hjem på export plader ? Det er umiddelbart ikke så simpelt som i Tyskland hvor man kan købe plader og forsikring som en enhed. Jeg har ladet mig forstå at jeg selv skal sørge for forsikring på bilen/pladerne men er der nogen der ved hvorledes dette lader sig gøre ??

Mvh Morten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Export plader / forsikring Holland
  • Benjamin M
    Benjamin M Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 19
    #1   25. jul 2015 nej export kontoret sørger for export plader og forsikring hvis du vil betale for det. du får udleveret et sæt hvide nummerplader og nogle klistermærker, så skal de bare på som bilens gamle reg nr. sælger ved højst sandsynligt hvor kontoret ligger.

• #2   29. jul 2015 Hej Benjamin. Vil bare sige tak for info. Jeg fløj til Holland derned med en lille portion skepsis, men det var sgu nemt. Aflevere hollandske plader, betale 115 euro..udleveret nye export plader med forsikring..kør...super tak for det. Det skal dog lige nævnes at det kun er udvalgte motorkontorer der kan lave disse exportplader smiley

• Benjamin M
    Benjamin M Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 19
    #3   29. jul 2015 det var så lidt, godt det kunne bruges og tillykke med bilkøbet smiley ja er det ikke RDW kontor eller lignende de hedder

Kommentér på:
Export plader / forsikring Holland

Annonce