{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ombygning og afgift
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #1   11. mar 2016 Nej må være det simple svar.. Biler idag er bygget op med bærende karosseri, så det må du ikke ændre på smiley


  • #2   11. mar 2016 Ja det tænker jeg nok men ser en dem i udlandet der gør det især i Australien der heder det en ute og høre om at vis du tuner en bil kan man betale mere i afgift og få den på plader smiley

  • #3   11. mar 2016 hva så med volvo 210 morris og der er da også mercedes w124 som er blevet om til pickup

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #4   11. mar 2016 Ute er en australsk form af bil, ligesom sedan og stationcar herhjemme smiley
    De er bygget sådan fra fabrikken af.. Om du kan hente en hjem og få godkendt, det ved jeg ikke, tror ikke da der nok ikke er ret mange af modellerne der er godkendte til det europæiske marked smiley


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #5   11. mar 2016 Michael
    Skal ikke kunne svare på hvordan mercedesen er blevet godkendt, men de 2 andre har så vidt jeg ved ikke bærende karosseri? Og så er forklaringen der..

    Fandt en af de ombyggede mbér og han skriver "købt som en stc. car fra ny sendt til sæby for at blive lavet op til pick-up, derefter tilbage til tyskland for at blive godkent.. og så solgt til dk.."

    Men det er mange år siden, så om det stadig er muligt, og om det overhovedet kan betale sig, det skal jeg ikke kunne svare på.. Men ved at sådan en "Godkendelse" i tyskerland ikke er speciel billig smiley


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #6   11. mar 2016 Er de Holden UTE's ikke fabriksbyggede og ikke en ombygget stationcar? Det skulle være en omstændig proces at få bilen ombygget og godkendt, nok nærmere et mareridt. Danmark har generelt nej hatten på, hvad ombygning af biler angår. Men på den måde holder man jo også alt det hjemmefusk og klyt væk fra vejen, for der er nogen der ikke rigtig forstår hvad det går ud på. Det er jo ikke "bare lige" at skære taget af og forstærke lidt i bunden... smiley

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #7   11. mar 2016 Og det hedder vel selvbærende karosse?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #8   11. mar 2016 Ja gør de nok, bare mig der er for doven smiley

    Og jo UTE´s er fabriksfremstillede, og efter hvad jeg lige ved, kun i australien de er solgt.. For at kunne have en alm bil at køre i, men hvor ens får stadig kunne komme ind på markedet smiley (Top gear fortolkning)


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #9   11. mar 2016 Det er for at have en bil der kan bruges til alt, og have samme køreegenskaber som en stationcar. Lidt som us trucks i gamle dage, de blev lanceret på at de kørte som en almindelig bil, men kunne det samme som en gammeldags pickup...

Kommentér på:
Ombygning og afgift

Annonce