{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.444 visninger | Oprettet:

Fotovogn i tvivl? {{forumTopicSubject}}

Hey alle. Er i aftes blevet blitzet men er lidt i tvivl om den gik i gennem. For den blinkede svagt rødt af mig og slet ikke så slemt som folk ellers siger den blændet en om aftenen. Kørte 130 da jeg så den og da den blitzede havde jeg allerede bremset ned til en 110/100. Fartgrænsen var 110?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotovogn i tvivl?
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   25. sep 2018 Du har set et blink = Du er blitzet, om det er så skarpt som folk påstår? Nej, men man ligger mærke til det, hvilket du også gjorde smiley

• #2   25. sep 2018 Den er god nok.

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   25. sep 2018 Målingen sker før, helt op til 200 m) Billedet (husk at smile) kan blive taget fra 40 m og til du umiddelbart passerer ... folk plejer kke være i tvivl om de er blitzet, har du set et rødt glimt fra en kassevogn er der ingen tvivl, det er "værre" med fritstående stativer.. tror du får en "bon" for 130 minus fejlvisning på dit speedometer...

• #4   25. sep 2018 Ohh man okay. Så må vi se om jeg får en om nogle måneder hahaha. Men den bliver i værtfald ikke mere end 1000kr

• Bjerggaards

#5   25. sep 2018 Et par mdr?!
    De er blevet hurtigere til at sende smiley
    Min far ventede en hel uge på at firmaet fik hans..

• #6   25. sep 2018 Ohh dejligt så ved jeg det forhåbentligt hurtigt smiley

• Bjerggaards

#7   25. sep 2018 Ja, det er næste værre at vente i "spænding" end at få den skide bøde!

• #9   26. sep 2018 jeg ventede 8 måneder på min, fra fotovogn smiley

Har lige modtaget den for 1 måneds tid siden

• #10   26. sep 2018 Jeg fik min efter 6 dage. Første gang jeg er blevet blitzet i 13 år, og der var det røde blink ved dagslys ikke til at tage fejl af overhovedet. Det var så en af de standere de sætter ud bag fra bilen.. smiley

• #11   26. sep 2018 Forstår stadig ikke folk bremser efter de er blevet blitzet. Det er som at flytte sig, efter man er blevet ramt i hovedet af fodbolden ...

• #12   26. sep 2018 #11 - Tror det er ganske normal reaktion for hoveddelen af mennesker at reagere med at bremse. Det er en refleks der gør det, ligesom hvis de ser et dyr løbe over vejen. Hjernen reagerer ofte på uventede signaler om man vil det eller ej..:)

• #13   26. sep 2018 Jeg plejer at sætte farten op. modtager aldrig noget?

• #15   26. sep 2018 Jeg kørte de 142-143 på gps (for at holde mig under klipgrænsen), kommer ind i en 90 zone (Farø broen) og har tjekket fb gruppen og fartkontrol kørte, samt det søndag morgen og ingen trafik dog ret tåget, så tænker at der ikke er nogle fotovogne ude... Det var der selvfølgelig, men så den og fik hugget bremserne, blev skudt til 117 og 118 er et klip så det kan godt betale sig at bremse smiley

På billedet kan man dog se at katastrofeblinket er i gang samt at næsen er mast godt ned i jorden smiley

profilbillede
  • #16   28. sep 2018 Har også undgået en fotovogn før da jeg kørte 140 i en 80. Der bremsede ejg også hårdt. Men det var da motorvejen sluttede. I ved 130 - 110 og så 80. Og forresten så blinket sådan her ud. (Fra dashcam)

profilbillede
Kommentér på:
Fotovogn i tvivl?

Annonce