3.986 visninger
|
Oprettet:
Ombygning af personbil til camping {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Jeg har prøvet en halv time på google nu, men kunne ikke helt finde frem til et svar, og nu er det jo weekend, og skat har lukket..
Jeg er godt klar over, at det er ulovligt at indrette en varevogn til camper.
Jeg har dog en passat stationcar, som er indregistreret som personbil på hvide plader.
Spørgsmålet er, og man må fjerne de bagerste sæder, og indrette en seng bag i bilen til at kunne bruge den som camper? Er der nogle der er kloge på området?
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
Blogger
Følger: 38 Følgere: 4399 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.084
Er der ikke noget med at bagsædet skal være monteret for at den kan godkendes ved et periodisk syn?
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.152
dog skal sikkerheds seler bag forblive i bilen. den kan/må ikke synes uden
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 511 Emner: 208 Svar: 1.051
Kan med garanti sige at en Kadett E stationcar har en helt plan flade.
Blogger
Følger: 38 Følgere: 4399 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.084
Ah, okay. Jeg husker bare fra barndommen, hvor vi "camperede" i en Volvo 245. Om natten blev sædet i bag lagt ned og vi kunne nemt sove der. Har camperet i en 245 fra Nordkapp i nord, til Sydfrankrig i syd
Kender også en der gør det samme meget i sin Tesla Model S, der er god plads til en madras med bagsædet nede.
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.419
Dog vil der være mulighed for at lave en konstruktion med aflægger rum under hvis sæderne helt fjernes.
Der er flere som har ombygget deres biler til en form for camping eller bobil. Men om man har mod til at skære i karosse for strøm osv må jo være op til den enkelte
I et afsnit af vi elsker biler er de på camping, og besøger en som er ved at bygge en bobil. En højere bil kunne være en fordel, da man så kan lave markise man kan sidde under i regnvejr
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.735
Ombygning af personbil til camping