1.282 visninger
|
Oprettet:
Betinget frakendelse {{forumTopicSubject}}
Halløj.
Er der nogen som ved noget omkring overskridelse af fristen, ved en betinget frakendelse. Hvis man har bestået teoriprøve, men pga ventetid er det først muligt at komme til køreprøve en måned efter fristen er overskredet. Må man så køre bil I mellemtiden, når nu man har bestået teoriprøve?? Kan man evt få udvidet fristen??
Vh Liv
sep 2006
Følger: 35 Følgere: 77 Biler: 11 Emner: 53 Svar: 1.892
Men køre bil må du ikke uden at have gennemført begge prøver.
mar 2003
Følger: 44 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 190 Svar: 2.974
maj 2009
Følger: 15 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 66
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
For da jeg mistede mit kort betinget skulle jeg til orienterende teori og køreprøve. Men måtte godt køre bil, medmindre jeg dumpede havde dumpet en af tingende..
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 46 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.531
apr 2004
Følgere: 2 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 1.257
Ved en betinget frakendelse af kørekortet, skal man op til den kontrollerende køreprøve og teoriprøve, inden for den frist der er. Overholder man ikke fristen, vil man få frakendt sit kørekort ubetinget.
https://fstyr.dk/privat/koerekort/frakendelse-og-generhvervelse-/betinget-frakendelse-
Det er bare trælse lærepenge, men din egen skyld. Der var 6 måneder at gøre med og så lang ventetid er der altså ikke på en køreprøve. Der skal startes forfra.
maj 2009
Følger: 15 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 66
Nu er det jo heller ikke alle som er lige hurtige på "aftrækkeren" og er måske introverte.
"Tænk dig om før du handler. Og så skete der ikke mere".
jan 2019
Følger: 19 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 10
Der er betydelig forskel på inddraget førerret fordi man ikke får generhvervet i tide, og en ubetinget frakendelse som du hentyder til at det bliver lavet om til, ved ikke at få taget den kontrollerende køreprøve
Betinget frakendelse