{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Bruger" af bil
  • #1   27. maj 2011 op på motorkontoret med reg. atesten, og få det skrevet på, husk cpr nr på den der skal skrives på,
    og husk at fortæl dem, hvem der skal stå som ejer, og hvem som bruger.
    det fattede de nemlig ikke i Middelfart da jeg købte bil, og konen skulle på som bruger,
    så da reg. atesten kom tilbage, stod konen som eneejer, og jeg var ik engang på som bruger,
    sådan nogle fjolser.

nå men, held og lykke med det smiley

• #3   27. maj 2011 ikke her morten, jeg havde selv lavet nogle buler, og var desværre kommet et år længere ned af listen end en nybgynder, så foreslog forsikringen at vi skiftede bilerne over i konens navn og så med mig som bruger, så blev det lidt billigere.

• #5   27. maj 2011 Jeg ejer min GTI'er, men min kæreste låner den engang imellem og vil gerne ha hun står som bruger så når hun får sin egen bil ka man vise hun har erfaring og ikke ska ha pris som nybegynder.

• #6   28. maj 2011 Morten D det forstår jeg ikke. Mig og kæresten har også bil sammen hun står som ejer, jeg står som bruger, og det er min ancinnitet de kører efter. Hun har aldrig i sit liv haft en bil indregistreret før.!

Min elitebillist ancinnetet var den de gik efter og det var ved Lærestandens Brandforskikring.

• #7   29. maj 2011 sjovt ruben, for dem har jeg også, og der går de efter min kærestes og hun er ejer.

• #8   29. maj 2011 nu skal man jo have samme folkeregisteradresse for at kunne lave trikset med at samle sammen på skadefri kørsel.

så det nytter ikke noget at den ene bor i kbh og den anden i skagen.

vi havde tryg og er nu skiftet til alka og konen står som ejer og jeg som bruger på reg att, hun er nu elitebilist grundet jeg har 17 år skadefri kørsel og vi har haft samme adresse i 13 år.

Kommentér på:
"Bruger" af bil

Annonce