{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Stoppet og har intet kort {{forumTopicSubject}}

Hejsa bg.
Lidt forkert forum men håber i kan hjælpe lidt.
Har bil kørekort men intet mc kort, så bestod jeg for 1 uge siden mc teori og har nu købt mig en fed cykkel.
da min far så har kørt den hjem for mig stopper vi ved en stor pakeringsplads som er tom for at jeg må prøve at trille rundt i 5 min (ja ved godt loven er loven, men det gjorde jeg nu)

Og så kommer verdens mest nederen betjent og stopper mig ... på en pakeringsplads mens jeg sidder på den og min far forklare mig om den osv og jeg triller rundt om ham smiley

Anyways, hvad kan de give af bøde osv. for det ?
har jo bilkortet og har bestået mc teori, og så kørte jeg ikke engang på en vej, det kan en dommer vel ikke se så hårdt på ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stoppet og har intet kort
  • #1   14. okt 2011 er det 6000 ?

  • #2   14. okt 2011 Hov glemte at kigge i din profil..

    http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=82187

    Den må du godt køre på bilkørekort jo haha


  • #3   14. okt 2011 du har jo ikk kortet til mc, så egentlig fører du et køretøj som du ikk har tilladelse til, og i værste fald kan det betyde en bøde på 5000 kr. men betjenten må da have sagt noget til dig, og du skulle meget gerne få en tilkendegivelse af politimanden hvor der står hva du har gjort og bøde størrelse, hvor det er sket henne, hvis du har fået en bøde.

  • #4   14. okt 2011 Jeg fik ingen bøde da det var ? de kørte bare vidre.

    Dichael, det er bare mit legetøj.

    Kørte på en suzuki gsxf 600 cc
    Så nej den må jeg ikke køre med bilkortet smiley
    Og heldigvis for det, for at blive taget på en ulovlig 45 mister man kortet på.


  • #5   14. okt 2011 dichaels indlæg var der ikke, da jeg skrev. så kiggede os lige i din profil, det er jo ikke en mc, men en knallert hehe. Går den ikk under knallert 45? HVIS den gør, så må du godt køre på den med bil kørekort.

  • #6   14. okt 2011 okay, troede oz lige det var den i dit fotoalbum.
    jamen hvis de ikk har stoppet dig, og sigtet dig for noget som helst, så har du ikk fået en bøde.
    blev selv taget på min gsr for 3 uger siden, da han syntes jeg accelerede for hårdt og det gav unødig støj. og du får en lap med i hånden hvor der står hva man har gjort smiley


  • #7   14. okt 2011 hehe, undskyld for forvirringen, mente det helt i sjov smiley

  • #9   14. okt 2011 rasmus, du har vel et kørekort til den smiley ?
    Det har jeg jo ikke før på onsdag :S

    Dichael - Tager det skam også pænt nok, det kan godt være forvirrende at jeg siger mc og har et billede af en knallert på min profil, knallereten er bare til det tuningsgejl som er for dumt at lave på et hverdags køretøj smiley

    Bims: Det har ikke noget at sige at jeg næsten har bestået mit mc kort og har bil kort og ikke kørte på en offentlig vej ?


  • #11   14. okt 2011 hmm, han snakkede noget om jeg ville tilkendegive at jeg havde gjort det, så spurgte jeg hvad han mente og han svare "Er du enig i at du har kørt uden førebevis" så siger jeg bare "ja" og så spurgte han om min kørelære osv. og mit person nr og selvfølgelig lægger han mærke til at jeg ikke har mit bil kort med mig og siger "Nu ved du godt at hvis jeg stopper dig i bilen om lidt og du ikke har dit kørekort giver det en bøde på 500 ?"
    Så spurgte jeg "mener du virkelig det ?, vi har 2 køretøjer og nu siger du jeg ikke må køre nogle af dem"
    Hvortil han svare "Jeg sagde kun, HVIS jeg stopper dig" så kan ikke regne den helt ud, han virkede ok large og inforstået, men dog hellerikke helt, snakkede om at jeg slingrede på den og så total usikker ud osv og at det var nemt at se jeg ikke havde kort til den endnu.

    Så han var lidt spøjs, at kommentere min kørsel når man tænker på at jeg kun kørte 10-15 km/h og der er det ret svært at holde balancen, og samtidig sige at han måske vil stoppe mig i bilen også.
    han syntes åbenbart det er sjovt at fucke mig totalt op.


  • #12   14. okt 2011 Man kan sagtens have fået en bøde uden at have fået den lille lap, man plejer at få, det har jeg fået engang.. Det er nederen, der går lige en lille måneds tid før den dumper ind af døren hvis du har fået en.. Men man kan jo håbe på han bare har ville skræmme dig..

  • #13   14. okt 2011 hmm, jammen det hele var lidt sketchy, aner ikke hvad han ville sigte mig for, for han sage ikke noget om at jeg ville blive sigtet.
    Kun det ene spørgsmål, og så ville han have nummeret til min kørelære.

    Men han skrev mit navn, adresse, telefon nr og person nr op på en lap, samt mit reg nr.

    Men det var iorden med ham at jeg satte den i 1. gear og gik ved siden af den for at trille den lidt længere væk.

    Håber bare ikke at det er en bøde på 5 k
    2.5 er nederen
    0.5 er ingenting
    Men 5k er mere end hvad jeg får i su og så er jeg fandme på røven mht. husleje osv den måned.

    Og så synes jeg egnetligt også det er kamp nederen af ham, jeg kan UMULIGT genere nogle udover min far, og min far prøvede at vise dem en ny underskrevet kontrakt på at den lige var købt men det gad de ikke engang kigge på.

    1. ting er at jeg bryder loven, men så burde de ligger på deres maver hver dag og lugte til fliserne om der er urin på, for at tage en prøve og begynde at jagte By-pisseren !
    Den slags er flue-knepperi !


  • #14   14. okt 2011 Det er en bagatelsag, som jeg tvivler på, at du kommer til at høre for...

    ...men ærlig talt, så lyder det altså heller ikke til, at du har været den skarpeste i situationen.


  • EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #15   14. okt 2011 Er det da bestemt ikke, i værste tilfælde ville du miste kontrollen over cyklen og køre en ned, uden forsikringsdækning, som i sidste ende ville komme til at koste dig et par mill.

  • #16   14. okt 2011 Jeg tror du slipper med skrækken - det lyder sådan når han sagde" HVIS jeg topper dig" Ellers mener jeg bøden er 5.000 kr for at køre uden førerret.

  • #17   14. okt 2011 nope , hvis han er i forløbet til at tage kørekortet , så er det halv pris altså 2500kr. første gang , anden gang 5000,-

  • #18   14. okt 2011 og under uddannelse kan du sandsynligvis få nedsat yderligere , da staten alligevel betaler din bøde i sidste ende ved at betale din SU.


  • EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #19   14. okt 2011 ha ha så alle 400.000 offentlige ansatte får deres bøder, afgifter, skat, moms osv betalt at staten, sgu sjov måde at anskue tingene på

  • #20   14. okt 2011 jamen knejten her får jo SU. og han kan søge om at få nedsat pga.uddannelse ... resten betaler staten jo alligevel via hans SU.
    bare vha.et andet system under samme stat , right smiley
    så skatteyderne betaler da denne her smiley godt sort arbejde er opfundet så kan man ha dem i fred smiley


  • #21   14. okt 2011 men Emil , ja gør de vel anskuet på den grove måde , set på den måde at de ikke laver dagens gode gerning og tjener deres penge , men sidder på deres flade baller smiley er de ikke kendt for det alligevel smiley hahaha


  • #22   14. okt 2011 Kim-philippe B

    I princippet kunne du få en bøde på 5000 kr for at køre uden kørtkort til MC. Bagefter kunne han have kørt lidt væk og ventet på at du kørte i bilen, og så givet dig en bøde på 500 kr for at have glemt kørekortet dertil.

    Han er ikke nederen, han passer bare sit arbejde.
    Hvis du ikke har peneg til at betale for at bryde loven, så lad dog vær.


  • EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #23   14. okt 2011 Ja så det kun konen der vil have del i dem, medmindre det er sortsort

  • #24   14. okt 2011 orange /sort direkte i foret ... hvordan regner de ellers med vi skal have råd til en buket indimellem ?
    politiet har dem sjældent med når man får stukket en bon i hånden smiley


  • #25   14. okt 2011 Kim-philippe B

    Lad nu den knallert stå til du har et styrepap , så skal vi andre ikke stige i skat ... måske !




  • #26   14. okt 2011 Jeg håber en dag at jeg bliver lige så klog som alle jer herinde..

  • #27   14. okt 2011 Charlie det er godt at sigte højt her i livet !


  • EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #28   14. okt 2011 Tror han sigter et bette kun for højt

  • #29   14. okt 2011 Tror han vil kontakte kørelæren for at tjekke du taler sandt .. gør du ikke så kommer bøden

  • #30   15. okt 2011 erik a, heldigvis taler jeg sandt, så håber du har ret smiley

    Emil g, du skal da ikke snakke om at være skarp !
    Jeg er 4 dage fra min køreprøve!, dvs jeg er klar til at bestå og få mit kort.

    Så forklar lige forløbet i at jeg mister kontrollen over min mc på en 300x300 m bred TOM parkeringsplads og køre hele vejen ind i byen klokken skod om aftenen og SÅ kan jeg stadig ikke slippe gashåndtaget / falde og samtidig styre direkte mod en perosn ?

    Tror du ikke at du skal holde lidt tilbage med din smarte kommentare om hvem der er dum når du kan forestille dig sådan et forløb ?

    4x4 turbo:
    Ja det er rigtig nok, men han kunne også bruge tiden på feks. at snuppe ham der står på et hjørne af gaden og sælger shit, inden lille peter på 14 kommer ud i et misbrug fordi han bliver presset ud i lortet.
    Måske lidt mere dagens gode gerning end at stoppe en på en motorcykel som er ude og prøve den af ved at køre en lille cirkel om sin far.

    Han må virkelig have det rart når han går i seng og ser "beverly hills cop" og siger "SE SKAT, det er mig !, jeg er også betjent der stopper forbrydere"

    Udover han ødelægger en dag for en knægt de er vildt glad for at have fået sin nye cykel og har køre ved siden af den hjem hele vejen og vil tage en lille tur på 10 m i en cirkel.

    Sikke en rigtig "axel f" han er!

    Lige til sidst, ved godt politiet bare gør deres arbejde,
    Men synes han ikke jeg er blevet ok straffet med en bøde på 5.000 for den lille tur, at han så står og truer med 500 mere er jo bare fordi at han er typen der piller vingerne af en flue han fanger.


  • #31   15. okt 2011 Du har en sjov måde at fortolke loven.
    Hvis muligheden for at fange en større synder end dig selv er til stede, så må det være det politiet skal gøre.

    Husk det næste gang når du ringer til politiet og fortæller at der står 2 mand og laver hærværk på feks din bil, og politiet svarer:
    Ja det har vi ikke tid til, for vi ligger på lur nede på hjørnet fordi vi skal fange ham der sælger shit til lille peter.


  • #32   15. okt 2011 en bøde på 5000 halveres til 2500 hvis din indtægt er under 125.000 om året ( er ikke 100 % sikker men det ligger deromkring) udover det så kan du enten få din bøde sat i stilstand, hvilket jeg havde i lang tid. Men ellers er de til at snakke med jeg er lige begyndt og betale 200 kr af om måneden, selvom jeg skylder 10-15

  • #33   15. okt 2011 4x4 turbo, nu generede jeg jo ingen mennesker,
    Den eneste der blev generet i det forløb var mig !
    Og har faktisk ringet til politiet flere gange hvor de ikke lige have tid lige nu, og da de kom var det overstået.

    Fik selv min bil smadret sidste vinter, ingen hjælp fra de blå/hvide svin, så du skal fandme ikke fortælle mig at de passer deres arbejde.
    Der var endda efterladt en jakke i min bil ! og de var pisseligeglade.

    Fuck panserne, de er der aldrig når man har brug for dem, men er altid friske på at genere folk.

    Mr.a tak, det lyder som om du nogenlunde ved hvad du snakker om smiley


Kommentér på:
Stoppet og har intet kort

Annonce