{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Nye reg. afgifter {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer lige p.t. at hente noget spændende hjem, måske en silvia igen.
Men jeg overvejer om jeg skal gøre det i en helvedes fart, inden helle Thorning og de andre tosser gør det umuligt for mig.
Eller tror i at, hvis jeg nu betaler reg. afgift, så vil få et eftersmæk fordi den bil jeg vil have mig ikke er i økonomi klasse A smiley ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye reg. afgifter
  • #1   24. okt 2011 Simon Kouki Jensen .

EN TING ER SIKKERT...DU KAN IKK VÆRE SIKKER PÅ NOGET NÅR DE SIDER DER

hent en lupo isteden smiley

• #2   24. okt 2011 Hvis bare en Lupo var lige så sjov at køre i som en Silvia, så havde jeg gjort det smiley

Men jeg er bange for at smide eks. 50000,- kr i reg. afgift, også om 6 måneder får jeg lige et ekstra smæk.

• #3   24. okt 2011 Jeg har forstået det således at de afgifter de vil ændre på er dem man betaler årligt smiley

• #4   24. okt 2011 kan jeg godt forstå! helt sikkert men tror de er på nye biler de mener det smiley

• #5   24. okt 2011 Eller er jeg helt galt på den?
    Jeg er i hvertfald 99% sikker på at du ikke får et eftersmæk da det vil skrante rigtig manges økonomi og hele samfundet vil gå i stå, hvis de skal til at betale af på afgiften til skat.

• #6   24. okt 2011 Okay, jamen vi må håbe på det bedste.

Er ked af vores lands nye regering, desværre...

• #7   24. okt 2011 6G, Jeg ville heller ikke kunne forstå hvis alle andre lige pludselig skulle betale en efter regning på deres afgift.. Men man ved det desværre ikke!

• #8   24. okt 2011 Simon Kouki Jensen .

Jeg er sq mere ked af blå blok har smadret dk's økonomi endnu mere end godt er, og rød blok må lave sådan nogle tiltag til det enorme hul i kassen smiley

• #9   24. okt 2011 hvad der er betalt FØR den nye lov, bliver der ikke rørt ved! Alt andet ville være en form for forræderi mod sit eget land, da det som før er sagt, vil vælte det hele for rigtigt mange i landet, og det vil blive umuligt at importere en fx gammel golf fra tyskland eller england, og sætte den i stand, og køre i herhjemme.. det vil betyde en kraftig isolering af ALT bilhandel til og fra danmark..
    Desuden mener jeg ikke at det overhovedet kan lade sig gøre, at vedhæfte en ny lov "bagud" fra hvor den blev godkendt.. så hvis du skal det, så vil jeg nok skynde mig, hvis jeg var dig..

Men hvad går den nye lov egentlig ud på?? det er vel ikke den grønne ejerafgift de vil til at hæve??

• #10   24. okt 2011 Lupo er da den bil af ALLE som er stiget MEST i afgifter siden den kom på marked.
    Så det er jo åpbenbart ikek DE grønne biler vi skal vælge i følge staten.

Den kosted jo i starten kun 50 Kr. halvårligt, men da Danmark så var ved at blvie et Lupo land, så fik man åjnene op får at så skulle de fandme ikke tro de var noget, så bank kunen de da lige smide 1000 Kr. i ekstra afgifter da det blev indført at alle diesel biler skulel pålægges 1000 Kr. i mer afgifter.
    Sådan, det er jo noget man kan forstå ik... de er ikke rigtig kloge mand.

• #11   24. okt 2011 benjamin - hvis det her skal omfatte hvad rød og blå blok står for, så opret lige en ny tråd tak smiley

For mig er det et fedt, men det er hvertfald ikke meget demokrati der er tilbage i landet.. vi kan jo ikke engang få lov at bestemme vores egne regler...

lav en valgkamp omkring de nye love der skal vedtages, og lad folk vælge.. SÅ er det demokrati...

der er 1 grund til man kalder sjælland for djævleøen, det er fordi politikerne har til hus der, og de er nogle DJÆVLE!

• #12   24. okt 2011 Sakset fra hendes officielle facebookside:

Forslaget omfatter IKKE brugte biler. Den berører altså ikke de biler, som I allerede har stående i garagen. Det drejer sig kun om nye biler – for i den nye generation af biler er antallet af miljøbiler enormt og tæller både store og små biler og både stationcars, hurtige biler og 7 personers biler. Der er altså god grund til at lade den nye generation komme til sin fulde ret ved at gøre miljøbilerne billigere og benzinslugerne væsentligt dyrere.

Så der er ingen straf til dem man importere nu eller har stående i garagen.....

• #13   24. okt 2011 undskyld sakset fra pernille rosenkrantz officielle side på FB, hende der er kommet med udspillet

• #15   24. okt 2011 KS - brugbart smiley

• #16   24. okt 2011 Så snart de finder ud af de mister en masse penge på folk køber billige biler, der ikke giver en skid i kassen, hverken i registreringsafgift eller årlige afgifter, laver de jo det helt sikkert om. Eller der kom misundelsesafgifter på en lille billig bil !!

• #17   24. okt 2011 BRABUS..... 1000kr afgiften , gælder kun for biler uden partikelfilter.....desværre kan lupo ikke opgraderes med partiklelfilter, så den koster nu 1150kr årligt

• #18   24. okt 2011 Det er da også billigere at betale de 1000 kr end at få det lort på. Og så er det ikke engang på gulplader, dansk lovgivnng omrkring biler og lign. er så skæv og kaw

• #19   24. okt 2011 Rasmus - De vil gøre de benzinslugerne dyre men de gør jo også de miljøvenlige billigere i det forslag. Så i teorien vil det ikke ændre på andet end at folk så er tvunget til og købe en miljøvenlig bil fremfor den bmw 530 d som de normalt ville købe. Så der er jo ingen begrænsning på mobiliteten som sådan ud over man enten betaler ved kasse 1 og får den bil vi vil have (som koster endnu mere hvis forslaget går igennem) eller også spare vi og køber en miljøvenlig bil istedet.

• #20   24. okt 2011 Hvad så hvis man henter en BRUGT bil hjem efter loven er kommet til?
    Hun skriver jo det kun er NYE biler? smiley

Og Simon Kouki Jensen .
    Bare rolig smiley de giver IKKE et ekstra smæk smiley

• #21   24. okt 2011 Michael - Hvis man ud fra hendes oplæg skal svare så vil jeg da mene der her er tale om en brugt bil også. Men skulle ikke undre at de finder på en eller anden "miljøafgift" på biler der bliver importeret som ikke er klasse A men nu må vi jo se af for tror kun den kan blive kørt igennem på nye biler.

Kommentér på:
Nye reg. afgifter

Annonce