{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hak i dør på et hus?
  • #1   9. feb 2012 Din ulykkesforsikring har du tegnet i tilfælde af der skulle ske dig noget rent fysisk.

Hvis du har en indboforsikring kan det være de vil dække den!?

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #2   9. feb 2012 Kommer an på hvordan din indbo/familieforsikring er skruet sammen.

Men betal dog bare en ny dør. sværer er det vel ikke smiley

• #3   9. feb 2012 ullykkes forsikring dækker også de skader du laver smiley

da jeg var lille kastede jeg en sten itennem et vindue, det var min ullykkesforikring der dækkede det smiley ¨

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#4   9. feb 2012 Anders K. du har fuldstændig tabt hukommelsen eller sutten eller begge dele.

en ulykkesforsikring dækker skader på dig! og ikke en bjælde andet.

Løber du eks, gennem din nabo´s have dør og mister en arm, så dækker ulykkesforsikringen din skade og giver dig en sjat penge efter din invaliditetsgrad. hvorimod naboens rude dækkes af din ( eller dine forældres hvis du er under 18) familieforsikring...

//Brian

• #5   9. feb 2012 Så det er min indbo? .. Det er en fordør, en solid trædør, og pænt dyr tror jeg! smiley

• #6   9. feb 2012 Faktisk dækker indboen ( mange steder ) børn op til 21år.

Og ja din indbo er den eneste der kan redde dig smiley

• #7   9. feb 2012 Du køber da bare noget lindolie kit og spaartler i hakket , og giver det en klat maling. Så kan det da ikke ses mere smiley

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#8   9. feb 2012 Nu går jeg ud fra at du kun har balleret dørpladen og ikke rykket karmen med ind i entreen smiley

Det er de færreste dør plader der koster mere end en 5-6000,-

men spørg da udlejer om ikke han skal have 3 af de lange og så leve med ridsen..

Han skal jo sætte pris på din ærlighed. De fleste ville desværre have trukket på skuldrene og ikke vidst hvor det hak kom fra smiley

• #9   9. feb 2012 Må jeg prøve at forhøre mig om, magter ikk at smide mange penge efter en fucking dør! smiley

• #10   9. feb 2012 Hehe prøvede at snyde mig uden om, og der var vidner, sååå de sladrede lige! smiley

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#11   9. feb 2012 ;-)) argh Krelle...

Med den på. så helmer han sgu nok ikke før der sidder en dør som er pænere end den der var der :o))

• #12   9. feb 2012 Hehe de "nåede" at sladre inden jeg fik mig taget mig sammen til at kontakte udlejeren, der gik ikk andet end 2 timer smiley .. Men han er nu flink nok, der var ikk noget da jeg sagde jeg nok skulle finde ud af noget smiley

• #13   9. feb 2012 Er det en hvid malet finet dør?

• #14   9. feb 2012 På en ndbo har man som regel en gæstebuds skade, og der er sikkert også en selvrisiko....

Men det er sikkert billigere du selv betaler, eller undersøger hvad en ny dør koster i den type du har skadet...

Har selv lige prøvet det samme med en sofa, og sofagruppen var 2 år gammel, og der belv lavet et lille hul, og forsikringen var indeover...

Sofagruppen kotede 9000 kr. og forsikringen ville kun give 3500 for den ene sofa. selv om man ikke kunne få en enkelt sofa i samme stil, og ud over det så var der en selvrisiko som ejeren skulle betale pga. at det er gæstebuds forsikring, så der kom kun 2500 kr. ud af det...

Og derfor skal du nok lige undersøge hvad en ny dør koster inden du melder det til din forsikring....

Kommentér på:
Hak i dør på et hus?

Annonce