{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikrings spørgsmål
  • #1   27. apr 2013 burde han få. da man næsten altid får skylden når man bakker

• #2   27. apr 2013 Jeg ville også sige ham :P. det er i hvert fald hvad jeg har hørt:D.

• #3   27. apr 2013 Det gør han, da han bakker..

• #4   27. apr 2013 Tak for svarene mente jeg nok så må vi se om det giver ny bil

• #5   27. apr 2013 Da der en lastbil der tog siden på min astra måtte han da betale selvom han holdt et andet sted men der var sne og jeg kunne se det var hans hjulspor ved siden af min bil og der var også maling i hans farve på min bil.

• #6   27. apr 2013 Det er ikke altid 50/50 på en parkeringsplads.

Jeg fik fulddækning,selvom modpartens selskab ankede.

• #7   27. apr 2013 det er ham/hende der bakker ud fra en bås
    skal orientere sig før de gør det.
    P.s min bedre halvdel lavede samme nummer
    og fik hele skylden.

• #8   27. apr 2013 Som regel den der bakker.
    MEN

Min mor prøvede engang, at bakke lige så langsomt ud og hun så sig for - så kom der en farende forbi med nok en 50+ forbi så hun tog hele siden fra hans hjul og hele vejen hen langs siden. 50 meter længere henne når han at få bremset op og farer ud og råber og skriger. Min mor stiger ud og siger pænt til ham, at vi da lige kan få fat i et par øjenvidner (som stod lige foran butikken og så det hele) så de kunne fortælle om hans hastighed og ansvarlighed på en p-plads og så kunne de sagtens tage den gennem forsikringen. Det ville manden tydeligvis ikke, så han satte sig pænt ind i sin bil igen og kørte derfra med en smadret side.

Har aldrig hørt noget om, at min mor har hørt fra forsikringen og det er snart 8 år siden at det skete. Så hvis han har bakket langsomt, og du har kørt som en spasser inde på p-pladsen og der er vidner på det, så håber jeg at du kommer til at dække for det selv - omvendt, er det med en forsvarlig hastighed og den anden overhovedet ikke har orienteret sig om trafikken, så held og lykke med sagen smiley

Kommentér på:
Forsikrings spørgsmål

Annonce