{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Ny motor i? {{forumTopicSubject}}

DA jeg stadig venter på svar fra skat, ang hvorfor forsikringen mener den kun skal have 54 hk, når den er synet 6 gange med samme motor i.

Hvad skal man for har fået skrevet 80 hk på attesten? Der står ingenting nu, men angiveligt er den kun godkendt med 54 hk.

Et registrerings syn.? Og hvad mere?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny motor i?
  • #2   12. jul 2013 Det er vel ikke en Golf med 1.6 sugediesel hvor der er lagt en SB motor i?

• #3   12. jul 2013 Jo det er netop en golf,
    Den er født som 1,8 90 hk benzin. Importeret, ilagt sb motor ved import og synet en 6-7 gange siden.

Men skal man betale afgift sf det.? Håber self på at skattefar accepterer fejlen..

Men iforhold til org.. Går man jo ned af i hk.. Men er det ligegyldigt hvis de tror der er godkendt med 54 hk? Eller gælder de 90 hk stadig?
    Der står diesel under drivkraft,, så noget er godkendt

• #4   12. jul 2013 Jeg må spændes 1200 kg efter den, så kann ikke forstå det, for mener en 54 hk kun må slæbe omkring 800 kg

• #5   12. jul 2013 Det er vel ombygningen fra benzin til diesel du skal betale for hk har ingen betydning når man skifter drivmiddel så svare afgiften til at importere en diesel

• #6   12. jul 2013 Hvor kommer de 54hk fra??

En 1.8 har som sagt 90 hk og din SB har 80 hk. No problemo og der skal ikke betales afgift for skift til diesel, men din vægtafgift stiger til 8000 ++ om året på hvide numre.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #7   12. jul 2013 Andreas a hvad ?

• #8   12. jul 2013 De 54 hk kommer fra forsikringen, som siger de får oplysningerne fra skat, skat kunne dog ikke se noget om hk, da jeg ringede til dem.

Vægtafgift en betales som diesel, der står jo også diesel på reg. Attesten under drivmiddel. Men kan umuligt forestille mig der nogensinde har Været en 54 hk motor o, for har kvitteringen fra dengang den blev importeret og skiftet motor.

• #9   13. jul 2013 Men når man slår bilen opnå nummerplade. Net, får man så ikke samme oplysninger som forsikringen?

Tt 97500 hvis der nogen der gider og se om de kan finde 54 hk

Kommentér på:
Ny motor i?

Annonce