{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket anlæg Logitech vs Logitech
  • #1   18. sep 2013 Jeg har dem begge, z5500 er højest, men z906 er renere i lyden.
    Jeg fortrækker z5500 bl.a. pga. konsollen, dog går den tit i stykker så køb den ny og med garanti smiley

• #2   18. sep 2013 Kender intet til 906.
    Ved bare jeg er glad for mit z5500. Intet slår det til prisen. Men kan savne mellem tone.

• #3   18. sep 2013 Logitech z906, er klart de bedste af de to efter min mening, det er et virkelig godt anlæg til prisen, og suverænt at se film med!
    Har haft begge to, men jeg anbefaler z906 klart! Der er også fjernbetjening med.

• #4   18. sep 2013 Jeg ville nok droppe logitech og vælge Edifier i stedet.. Der er mere bund og mere karakter i lyden...

• #5   18. sep 2013 Det er så også det dyrere hvis man skal have 5.1 lyd. Så ville jeg klart hellere købe logitech, fordi jeg ved det spiller kanont.

• #6   18. sep 2013 Jeg vil helt klart anbefale z-5500, har det selv, og har haft det i 4 år uden problemer. Også spiller det bare super godt til prisen. smiley

• #7   18. sep 2013 Har z906 spiller pisse godt til prisen!:)

• #8   18. sep 2013
    PEGOT106GTi

Hvorfor skriver du overhovedet noget som helst når du ikke aner hvad du snakker om???

Nypris for Logitech z-5500 = 2652 kr
    Nypris for Edifier Multimedia C6 = 2216 kr

Nypris for Logitech z-906 = 1944 kr
    Nypris for Edifier M1550 = 341 kr...
    Ok z-906 sættet er så bedre end M1550
    men z-5500 er fesent i forhold til C6 sættet... Edifier er altså tydeligvis ikke dyrere end Logitech... Kun bedre...

• #9   18. sep 2013 C6 sættet er desuden blevet opgraderet til det nye Edifier Multimedia C6XD til 2.330,00

Dog er det gamle sæt bedre...

Edifier sættet er desuden ikke lavet af plastik ligsom logitech, men i træ hvilket giver en meget mere naturtro lyd...

• #10   18. sep 2013 Så får man da også lun 2-3 højtalere og en sub?
    Man får 4 højtalere og en center, og en Sub hvis man køber z906.
    Og hvis man læser om z906 er det blevet rost til himlen.

Gider ikke sidde her og blive ved med at argumenter for hvilet anlæg han skal købe. Jeg har sagt min mening. Er sådan set ligeglad, har hørt begge anlæg og synes stadig z906 er bedst.

• #11   18. sep 2013
    PEGOT106GTi

Du er retarderet... det er jeg sikker på... det må du være...

Alle de sæt jeg har nævnt er 5,1 surround sæt... retard...

Få nu hovedet ud af røven og lær lidt af dem der ved mere end dig...

• #12   19. sep 2013 Cody, smut på børnegalleri. Kan man ikke skrive pænere til folk. Det kan godt været jeg ikke har styr på det lort du siger han skal købe, jeg siger hvad jeg synes han skal købe, så jeg er egenligt så ligeglad med det du siger at de kunne være løgn. Synes du er en nar. smiley

• #13   19. sep 2013 sikke et flot sprog i snakker, et kursus man kan tag hos jer smiley

Vil så os klart sige Edifier har selv sættet bare i 2.1 men det spiller KANON og super rent i forhold til Logi

• #14   19. sep 2013 106gti
    skriver som jeg gør fordi du er fucking påståelig uden at vide hvad du snakker om... Og nu hvor du blev fanget i dit eget sludder er du pludselig ligeglad... Dygtig dreng..,

• #15   19. sep 2013 Alb4
    ja edifier lyder sgu bedre end Logitechs plastik... Ja logitech har thx certificering, men kun fordi de selv har søgt det... Edifier har aldrig søgt det derfor de ikke har det... De lyder bare bedre og er endda også billigere.

• #16   19. sep 2013 Cody.... Shhh... Du en nar. smiley som ikke har kært at skrive ordenligt til folk.

• #17   19. sep 2013 Vi har vær vores smag gider i ikke begge stoppe seriøst, du til brunetter jeg til blondiner sådan er den virkelig verden og det kan ingen ændre på så plz STOP de der platte latterlig skænderier i har

• #18   19. sep 2013
    PEGOT106GTi

Lærer aldrig at skrive ordentligt til folk der hårdnakket tror de har ret omkring ting de intet ved om..

• #19   19. sep 2013 Der er ingen der siger du har ret heller? Så klap hesten.

Lad det til eksperterne!

• #20   19. sep 2013 Men jeg har ret... Priserne jeg skrev er skam rigtige nok... Hvorvidt Edifier Eller Logitech spiller bedst er lidt en smagssag... dog... Som jeg skrev: "Jeg ville nok droppe logitech og vælge Edifier i stedet.. "

Din kommentar var: "Det er så også det dyrere hvis man skal have 5.1 lyd."

Da jeg modbeviser din tydeligvis fejlagtige påstand Kommer du med en mere: "Så får man da også kun 2-3 højtalere og en sub? " Hvilket igen er noget sludder da samtlige sæt jeg nævnte var 5.1 systemer... Men du ville være påståelig... oven i det skriver du: " har hørt begge anlæg og synes stadig z906 er bedst. " Ja Begge logitech anlæg... hvilket betyder du ikke kan udtale dig om kvaliteten overfor Edifier alligevel...

Jeg havde selv tidligere Logitech, mend et er skiftet ud med Edifier... Og med god grund...

• #21   19. sep 2013 Det skal du sige.

• #22   19. sep 2013 Vil du have links til priserne? Indrøm bare du har dummet dig i stedet for at skabe dig som en tøsefornærmet teenage bitch... Det hele står jo sort på.. Beige baggrund herinde...

• #23   19. sep 2013 Nurh, du vil bare skændes. Sødt.<3 har ikke nogen steder dummet mig, har sagt hvad jeg synes. Og jeg skrev: så der er da kun 2-3 højttalere og en sub? Ved du en et spørgsmålstegn er?

• #24   19. sep 2013 Du påstod fejlagtigt også at edifier var dyrere end logitech... hvilket de ikke er... Få nu det hele med...

• #25   19. sep 2013 Ja og jeg har en prins Albert. Nu stopper du altså, du er jo for dum at høre på.

• #26   19. sep 2013 Hvordan er sandheden dumt?

Kommentér på:
hvilket anlæg Logitech vs Logitech

Annonce