{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny garage skal man søge??
  • #2   11. nov 2013 har selv været ved at kigge på det samme.ved garager op til 50 kvm skal der laves en såkaldt anmeldelse hvor du sender en skitse hvor afstand til skel er vist og alle mål er på. Den behandler de indenfor 14 dage og så skulle den blive godkendt. placeres den helt op ad skel må den dog ikke overstige 2.5m i højden. Ved opførsel af garager over 50 kvm skal der søges om en byggetilladelse. Det var i meget grove træk sådan jeg fik afvide.

• #3   11. nov 2013 Plus man må ikke bygge mere end 12 meter i skel dog er det plus udhæng. Hvis det er garage må man heller ikke opvarme den til over 10 grader. Ellers skal det godkendes som et hus

• #4   11. nov 2013 Byggede min sidste år. Og der skulle være nabohørring. Da den kom til at ligge en halv meter fra skel og var 4 meter til kip.
    Men der var ingen problemer med min nabo smiley

• #5   11. nov 2013 Jeg kan nemlig se gamle huse de går da lige til fortovet og Min garage kan ikk rigtig være der hvis jeg ikk bygger den lige op af fortovet og i skel til naboen skal man så bare hører ham til det?? om der er hæk eller garage kan da være ligegyldige smiley

• #6   11. nov 2013 Hør kommunen først hvordan dine muligheder er

• #7   12. nov 2013 Du skal kontake teknisk forvaltning. Med en oversigts tegning over din grund og hvor din garage bliver placeret iforhold til skel, nabo og andre bygninger. Og så skal du lave en skitse af din nye garage med længde, højde og bredte mål plus hvilken materialer den skal bygges i. Og så skulle du gerne få svar inden 14 dage om hvad der skal ske. Men jeg kunne forestile mig at din nabo skal med ind over for at det kan godkendes.
    Så hvis jeg var dig, ville jeg tage et par bajer med ind til ham og forklare ham hvad du har i tankerne, inden du sender en masse til kommunen.
    det virkede fint for mig.

• #8   12. nov 2013 Super fin idé. Jeg tror da han er ligeglad. Kunne ikk forstille mig andet fra den gamle mand. Han er aldrig hjemme alligevel. Han rejser da hele tiden smiley

Kommentér på:
Ny garage skal man søge??

Annonce