{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Hjælp til tv-valg:) {{forumTopicSubject}}

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE46F6275XXE/samsung-46-smart-led-tv-ue46f6275

min lillebror skal bruge et tv, og synes umiddelbart dette er et godt tilbud? ( forventes ikke at det er et SUPER tv til prisen ) smiley

Kan bare ikke finde nogle anmeldelser på tv'et her fra danmark?
nogle der har erfaringer med dette tv evt?

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til tv-valg:)
  • #2   5. jan 2014 Den er fin til prisen:)
    Men jeg havde nu valgt den her fra pana i stedet:) Med mindre i har verdens lyseste rum hvor den skal stå:)
    http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/fladskaerm?navn=panasonic-42-tommer-3d-plasma-tv-tx-p42st60y&id=0-0600041400

• #3   5. jan 2014 sådan Thomas:)

• #5   5. jan 2014 Hold da op;) den var i enige om.. kan være der er noget om det så:) den sluger bare meget strøm i forhold til den anden( han er på su ) smiley

• #6   5. jan 2014 Jeg har lige købt et magen til bare i 40" til soveværelset og jeg må sige at den er ud over alt forventning, super tv til de penge smiley så den kan jeg godt anbefale.

Jeg har et LG 55LM760T i stuen, så det er ikke fordi at jeg ikke har noget at samligne med.

• #8   5. jan 2014 tjah det selvfølgelig rigtigt:) takker. Havde slet ikke overvejet at tjekke fona:S
    synes normalt de er sindsygt dyre.

• #9   5. jan 2014 Samsung er jo også kompatibel med Netflix viaplay mm hvis det også er et ønske til det nye tv

• #10   5. jan 2014 så slemme er fona nu ikke:) Husk der er også et helt års formodningsperiode i fona kontra købelovens 6 mnd'er:)

• #11   5. jan 2014 fint tv til prisen

• #12   5. jan 2014 Jeg takker:)

• #13   5. jan 2014 ABSOLUT INTET FRA FONA DE ER NOGLE RØVHULLER INGEN SERVICE INGEN HJÆLP INTET HVIS DU ER UHELDIG OG FÅ EN DEFEKT PÅ DIT TV

• #15   5. jan 2014 Er plasma ikke noget lort i forhold til led den plasma vi har haft holde kun 2 år 10 dag. Den led vi har er en del ældre

• #17   5. jan 2014 nå var lige i elgiganten, de hjernevasker jo en med de der super hd videoer og med deres 50 vs 100 hz. men det så nu super fint ud i mit hoved i hvertfald så det blev det som jeg linkede til:) men tak for respons

• #18   5. jan 2014 Marc: Din påstand uden begrundelse, vil jeg da gerne ha begrundet:)
    Kommer jo an på situationen smiley

Og tillykke med TV'et Steffen:)

• #19   5. jan 2014 Ja de videoer er sku det rene fup,
    Han bliver helt sikkert glad for det tv smiley

• #20   6. jan 2014 Agerskov::::: har tre gange prøvet at købe noget i fona ....og 3x lort første gang var i kolding hvor jeg købte ds spillekonsol til min datter 14 dage senere går skærmen i stykker henvender mig til fona for at få den repareret de sender den ind og får 3 dage senere at vide at den ikke kan laves pga fugt ?????? jeg bliver tosset og spørger hvordan det kunne lade sig gøre. de viser mig et billed af en åben nitendo ds hvor 2/3 dele af printpladen er helt hvid af kalk aflejringer...... jeg fortæller manden af dette ikke kan stamme fra min nintendo ds da billedet viser en hvid ds og ikke en lyserød som min datter havde.... han bliver helt mærkelig i hoved og siger at det ikke passer hvorefter jeg viser ham min kvittering som jeg havde ....hvor der står at den var lyserød...jeg beder derefter om at tale med chefen for at få min nitendo tilbage hurtigts muligt og han ville lige finde ud af hvad der var sket med denne ......... 4 uger senene tager jeg tilbage til fona for havde intet hørt fra dem nu får jeg at vide af chefen at den var blevet destrueret da den ikke kunne repareres.... og jeg spørger om hvordan han kunne tillade sig bare at destruerer et produkt der ikke tilhørte ham og også uden at spørge mig ....... det kunne han ikke svare på..... jeg forlange nu at få en ny nitendo ds men det kunne han ikke gøre uden at jeg betalte for den ...jeg for tæller ham at de vil høre nærmere fra min advokat..... to dage senere kommer jeg tilbage med min advokat i butikken og henvender mig ved disken og beder om at tale med chefen ..... Da han kommer ud og jeg igen præsenterer mig og fortæller at jeg har taget min advokat med går han næsten i panik advokaten fremlægger alle vores mails og alle de informationer som er i sagen og spørger ham om hvad det var der egentlig foregik i hans butik for der var jo tydelige beviser på at de havde fusket i min sag om dokumentation af den ødelagte nintendo..... advokaten spørger om det er noget vi kan løse eller om sagen skulle gå videre til politiet pga. det fusk de havde gang i og sjov nok var han jo jordens største undskyldning....123 og der kom en ny lyserød nintendo ds på bordet og sørme 2 spil extra og en undskyldning.....ups Fona .
    den anden gang var en pc som jeg havde købt til min kone hvor den bliver ved med at lave en driver fejl og lukke skærmen ned og genstarte ..... den har været inde til rep 3 x nu og de siger hver gang at der ikke er noget galt.... har dokumenteret dette via en video og fremvist dette i butiken med selve pcén på disken for dem og de mener stadig ikke at der er noget galt ,der er intet sket endnu, har nu opgivet dette og købt en anden i elgiganten DER VIRKER.........

• #21   6. jan 2014 Ja okay, kan godt se du har været uheldig:( Lyder os mærkeligt med den ds at de har et billede af en der er hvid... Har aldrig selv oplevet noget hos dem, men elgiganten har jeg da et par historier fra:S
    Jeg havde et kamera til reparation hos dem, der går lidt over tre uger selv om de havde sagt en uge 14 dage, okay de kunne have haft travlt. Jeg riger selv til dem efter de 3 uger og for at vide at jeg kan hente det dagen efter. Tager så derned og for at vide at de ikke kan finde det efter, at have stået i butikken og ventet i omkring en halv time. Han lover at finde ud af hvor det er og ringe tilbage i løbet af eftermiddagen. Jeg tager hjem men høre intet, ringer så sidst på eftermiddagen, men der havde han ikke lige haft tid til at undersøge det endnu:( Han ringer så 2 dage senere og siger at det stadig ligger på værkstedet, men at det skulle blive afsendt så jeg havde det et par dage senere, og han lover igen at ringe. Det er så blevet weekend så regner med at høre noget om mandagen, stadig ingen der har ringet. Så ringer endnu engang. Nu var kameraet sjovt nok lige kommet ind af døren, og de siger at jeg kan hente det med det samme. Tager så der ned, men mit kamera var da lige forsvundet igen:S Meget mærkeligt. Efter igen at have ventet på at de ringer rundt til alle mulige for at finde ud af hvor det kamera er, siger de pludseligt, jamen det er jo totalskadet og er blevet meldt totalskadet allerede 14 dage efter jeg havde indleveret det, så jeg skulle bare have et nyt. Jeg har en forsikring på, men den udløber når man køber et nyt produkt hvilket jo er logisk nok, hvis du totalskader din bil for man jo heller ikke forsikrings pengene igen. Jeg var godt nok træt af dem den uge:S Har sjovt nok heller ikk handlet der siden:)

Reglerne skal følges og det gælder begge parter:)

Kommentér på:
Hjælp til tv-valg:)

Annonce