{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Valg af TV pakke - Hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Hej gutter!

Står overfor at skal vælge udbyder af TV (internet er ikke nødvendigt)
Telefon har jeg hos Telia, deres TV har jeg aldrig hørt om så ved ikke om jeg tør prøve.

TDC er aaaalt for dyrt.

Har overvejet boxer, hvad siger folk til det?

Krav:
Billig som muligt
TV3 og evt TV3+
Filmkanal (evt bare en enkelt)

Område -
Herning

MVH

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af TV pakke - Hjælp :)
  • #1   22. apr 2013 Nu bor jeg på landet, så der er ikke så mange muligheder ud over parabol, TDC og boxer... så har valgt det sidste... har Flex8 og må sige at det fungere stort set uden problemer...

• #2   22. apr 2013 http://www.trustpilot.dk/review/www.boxertv.dk

Rune L > Og ulovligt..

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #3   22. apr 2013 Har fået Boxer TV, da vi brugte over 1000kr/md på parabol (viasat + digital)
    koster kun 300kr/md for den helt store pakke (maxi) hvor alle deres kanaler er med, og har man så et HD tv, eller HD modtagerboks, kan man se et par af kanalerne i HD også (720p)

Det sker dog, når det stormer meget her ude på landet, at min billige antenne ikke kan fange signalet helt 100% på alle kanaler, men jeg kan jo bare ofre noget mere end 199 på en antenne.

Men havde jeg haft mulighed for Waoo, så havde jeg valgt det, da du nok ikke får billigere internet + tv end det, samt de har den eneste kanal jeg savner fra parabol (BBC entertainment)
    De har TV2 film som filmkanal, men du kan tilvælge C-MORE for 149kr/md hvor du får C-MORE first og hits, som viser en hel del nyere film.

(Det som ham på trustpilot har skrevet om, er jo så egentligt hans egen skyld, at han har valgt en dårlig sælger (eks. Expert) eller han simpelthen ikke har undersøgt først, om han kunne tage DR eks.
    Der hvor jeg købte Boxer, fik jeg garanti for at jeg kunne aflevere alt udstyr, samt annullere abonnementet i 14 dage efter købet, såfremt vi ingen dækning havde, med en af dem, anvist antenne (til 349kr) antennen fik de igen, da en til 199 sagtens kunne fange signalet.)

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #4   22. apr 2013 Boxer tv ville også være mit valg der kan man få tv3 og fra 1/7 er tv3puls også med.

Jeg har haft Boxer siden det kom til landet og har været rigtigt godt tilfreds med dem og har der været problemer så har de været hurtig til at løse dem

• #5   22. apr 2013 Jeg hælder til en MINI pakke fra boxer - Den har de ting vi skal bruge (TV3 og TV3 PULS samt TV2 film) og er billig i måneden :o!

Tak for de gode inputs og jeres tid!

Fortsat god aften

• #6   22. apr 2013 Forresten, SKAL man have en HD boks f.eks som den boxer tilbyder til mig 799 kr eller kan man nøjes med noget andet? Jeg er pi... ligeglad med HD tv, jeg syntes bare det er dyrt.

Hvordan kan man ellers komme igang med BOXER? Jeg har TV, og et antenne stik i væggen

• #7   22. apr 2013 Rune L > Ok .. så tror jeg bare jeg snakker med resten af min opgang - nej - faktisk HELE blokken, om vi deles om TV pakken - så får vi vel en pris på hvad.. 30kr om måneden hver .. MAXIMALT ..

• #8   22. apr 2013 i min verden får man som man betaler.

Jeg ville til en HVER tid vælge yousee eller tdc fremfor noget som helst andet.
    Har prøvet boxer, stofa og set waow hos en kammi. Mine de gamle havde canal digital og viasat tidligere og elendig billede kvalitet. Jeg er sku ikke imponeret trods prisforskellen.

Og ja gu er tdc eller yousee dyere men jeg betaler gerne et par 100 kr mere for kvalivare. Du får bare meget mere. Og bor du på en god adresse i forhold til centralen er de begyndt at skrue op for hastighederne. Jeg har en 40/9 hos tdc. Det fungere bare. Især når man har en kæreste der elsker at optage alle de der kvinder serie der starter på samme tid som jeg vil se boldt. Vi har mulighed for at optage 3 forskellige ting på engang og se 2 andre ting på hver vores tv. Der kan de andre pakke sammen. Der får man følelsen af kvalitet smiley

Men heldigvis hver sin smag smiley

• #9   22. apr 2013 Husk nu den halv årlige kort afgift det står med småt smiley

• #10   22. apr 2013 Steffen -
    Inkl den halvrlige kort afgift koster boxer tv stadig kun 1500 kr for 6 mdr med alt

• #11   22. apr 2013 Ta TDC, der er alt inklusiv, dvs ingen årlige kortafgifter eller noget. De kører gratis oprettelse samt ingen binding lige pt..

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #13   22. apr 2013 Du kan sagtens nøjes med en almindelig boks til boxer uden HD, men de har lige fået en ny pakker hvor du selv vælger hvor mange kanaler du vil have

• #14   22. apr 2013 Du skriver TV3+ til at starte med, men skifter så over og taler om TV3puls, det er jo ikke helt det samme ... smiley

Men med det krav, så ville jeg klart vælge Yousee, for mig har det altid været det billigste, specielt hvis man har mere end et tv, eller gerne vil optage noget, og se det senere.
    Med Yousee kan du bruge de tv du har, du kan bruge HD TV uden nogen former for kort, bokse eller andet, du kan tilslutte et stort antal tv, og hvis signalet bliver lidt ringere, så sætter du "bare" en forstærker på. Yousee er for mig at se det mest fleksible og det billigste alt taget i betragtning.
    Jeg selv har mellempakken, da jeg ikke har brug for sport og tegnefilm, det eneste jeg kunne bruge i fuldpakken var TV2 Film, men den undværer jeg nemt med de andre kanaler der er i mellempakken.
    De steder man ikke kan få Yousee, der er Stofa et alternativ, omend udbuddet ikke er så godt hos Stofa.

Ulempen ved Boxer er kortet, og kravene til antenneforhold, det er tæt på at være det samme som med parabol, bare det er en antenne i stedet.
    Ulempen ved TDC TV, Waoo! og lignende er den obligatoriske boks.
    Og så skal man købe ekstra udstyr for hvert enkelt tv.

Fordelen ved Boxer er at man kan flytte kortet, så man kan tage sin tv-pakke med i sommerhus eller campingvogn - hvis man da har sådan noget smiley

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #15   23. apr 2013 mht boksen, så behøver du ikke købe den som boxer tilbyder (ofte kan du få en god rabat på en boks ved oprettelse af boxer hos en af deres forhandlere, dog ikke elgiganten og expert)

Men tjek evt. om dit TV er boxer godkendt, da du så kan nøjes med et modul der skal stikkes i siden af dit fjernsyn (er kun mpeg 4 fladskærme der kan være boxer godkendte)
    http://www.boxertv.dk/Global/Approved_IRD/Approved_IRD_DK.pdf

Hvis dit TV ikke er boxer godkendt, skal du ud og have en boks koblet til også, dog er 799 alt for meget for en boks alene, jeg gav selv 900kr for en boks incl harddiskoptager da jeg oprettede mit abonnement, kunne også have valgt at få et gratis kortmodul (koster ca 300kr normalt)

Såfremt du skal bruge en boks, kan du jo også købe brugt, der er rigtig mange ældre bokse til salg, som stadig virker, og ellers har jeg selv min boks til salg nu, da jeg har skiftet fjernsyn, og bruger kortmodul nu.

Ellers kan jeg anbefale at købe hos
    http://www.tv-radio-shoppen.dk/category/boxer-tv-efteraar-2012-252/

der købte jeg selv, dog havde de en fysisk butik dengang, men de giver bla. et gratis kortmodul ved oprettelse af Boxer, eller den HD boks som boxer sælger til 500kr istedet for fuld pris.

• #16   23. apr 2013 Til Yousee kan man købe en boks der kan optage for 400-450 kr i Harald-Nyborg, hvor man bare sætter et usb-stik i.

Men ellers kan man bare sætte kablet i tv'et og så kører det.

Kommentér på:
Valg af TV pakke - Hjælp :)

Annonce