966 visninger
|
Oprettet:
Valg af TV pakke - Hjælp :) {{forumTopicSubject}}
Hej gutter!
Står overfor at skal vælge udbyder af TV (internet er ikke nødvendigt)
Telefon har jeg hos Telia, deres TV har jeg aldrig hørt om så ved ikke om jeg tør prøve.
TDC er aaaalt for dyrt.
Har overvejet boxer, hvad siger folk til det?
Krav:
Billig som muligt
TV3 og evt TV3+
Filmkanal (evt bare en enkelt)
Område -
Herning
MVH
sep 2008
Følgere: 2 Biler: 4 Emner: 93 Svar: 962
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.875
Rune L > Og ulovligt..
aug 2009
Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
koster kun 300kr/md for den helt store pakke (maxi) hvor alle deres kanaler er med, og har man så et HD tv, eller HD modtagerboks, kan man se et par af kanalerne i HD også (720p)
Det sker dog, når det stormer meget her ude på landet, at min billige antenne ikke kan fange signalet helt 100% på alle kanaler, men jeg kan jo bare ofre noget mere end 199 på en antenne.
Men havde jeg haft mulighed for Waoo, så havde jeg valgt det, da du nok ikke får billigere internet + tv end det, samt de har den eneste kanal jeg savner fra parabol (BBC entertainment)
De har TV2 film som filmkanal, men du kan tilvælge C-MORE for 149kr/md hvor du får C-MORE first og hits, som viser en hel del nyere film.
(Det som ham på trustpilot har skrevet om, er jo så egentligt hans egen skyld, at han har valgt en dårlig sælger (eks. Expert) eller han simpelthen ikke har undersøgt først, om han kunne tage DR eks.
Der hvor jeg købte Boxer, fik jeg garanti for at jeg kunne aflevere alt udstyr, samt annullere abonnementet i 14 dage efter købet, såfremt vi ingen dækning havde, med en af dem, anvist antenne (til 349kr) antennen fik de igen, da en til 199 sagtens kunne fange signalet.)
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
Jeg har haft Boxer siden det kom til landet og har været rigtigt godt tilfreds med dem og har der været problemer så har de været hurtig til at løse dem
jun 2011
Følger: 98 Følgere: 105 Biler: 8 Emner: 67 Svar: 604
Tak for de gode inputs og jeres tid!
Fortsat god aften
jun 2011
Hvordan kan man ellers komme igang med BOXER? Jeg har TV, og et antenne stik i væggen
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.875
jan 2004
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 6 Emner: 44 Svar: 366
Jeg ville til en HVER tid vælge yousee eller tdc fremfor noget som helst andet.
Har prøvet boxer, stofa og set waow hos en kammi. Mine de gamle havde canal digital og viasat tidligere og elendig billede kvalitet. Jeg er sku ikke imponeret trods prisforskellen.
Og ja gu er tdc eller yousee dyere men jeg betaler gerne et par 100 kr mere for kvalivare. Du får bare meget mere. Og bor du på en god adresse i forhold til centralen er de begyndt at skrue op for hastighederne. Jeg har en 40/9 hos tdc. Det fungere bare. Især når man har en kæreste der elsker at optage alle de der kvinder serie der starter på samme tid som jeg vil se boldt. Vi har mulighed for at optage 3 forskellige ting på engang og se 2 andre ting på hver vores tv. Der kan de andre pakke sammen. Der får man følelsen af kvalitet
Men heldigvis hver sin smag
sep 2004
Følger: 53 Følgere: 51 Biler: 6 Emner: 575 Svar: 2.151
jun 2011
Inkl den halvrlige kort afgift koster boxer tv stadig kun 1500 kr for 6 mdr med alt
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 18 Emner: 134 Svar: 149
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.487
Men med det krav, så ville jeg klart vælge Yousee, for mig har det altid været det billigste, specielt hvis man har mere end et tv, eller gerne vil optage noget, og se det senere.
Med Yousee kan du bruge de tv du har, du kan bruge HD TV uden nogen former for kort, bokse eller andet, du kan tilslutte et stort antal tv, og hvis signalet bliver lidt ringere, så sætter du "bare" en forstærker på. Yousee er for mig at se det mest fleksible og det billigste alt taget i betragtning.
Jeg selv har mellempakken, da jeg ikke har brug for sport og tegnefilm, det eneste jeg kunne bruge i fuldpakken var TV2 Film, men den undværer jeg nemt med de andre kanaler der er i mellempakken.
De steder man ikke kan få Yousee, der er Stofa et alternativ, omend udbuddet ikke er så godt hos Stofa.
Ulempen ved Boxer er kortet, og kravene til antenneforhold, det er tæt på at være det samme som med parabol, bare det er en antenne i stedet.
Ulempen ved TDC TV, Waoo! og lignende er den obligatoriske boks.
Og så skal man købe ekstra udstyr for hvert enkelt tv.
Fordelen ved Boxer er at man kan flytte kortet, så man kan tage sin tv-pakke med i sommerhus eller campingvogn - hvis man da har sådan noget
aug 2009
Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
Men tjek evt. om dit TV er boxer godkendt, da du så kan nøjes med et modul der skal stikkes i siden af dit fjernsyn (er kun mpeg 4 fladskærme der kan være boxer godkendte)
http://www.boxertv.dk/Global/Approved_IRD/Approved_IRD_DK.pdf
Hvis dit TV ikke er boxer godkendt, skal du ud og have en boks koblet til også, dog er 799 alt for meget for en boks alene, jeg gav selv 900kr for en boks incl harddiskoptager da jeg oprettede mit abonnement, kunne også have valgt at få et gratis kortmodul (koster ca 300kr normalt)
Såfremt du skal bruge en boks, kan du jo også købe brugt, der er rigtig mange ældre bokse til salg, som stadig virker, og ellers har jeg selv min boks til salg nu, da jeg har skiftet fjernsyn, og bruger kortmodul nu.
Ellers kan jeg anbefale at købe hos
http://www.tv-radio-shoppen.dk/category/boxer-tv-efteraar-2012-252/
der købte jeg selv, dog havde de en fysisk butik dengang, men de giver bla. et gratis kortmodul ved oprettelse af Boxer, eller den HD boks som boxer sælger til 500kr istedet for fuld pris.
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.487
Men ellers kan man bare sætte kablet i tv'et og så kører det.
Valg af TV pakke - Hjælp :)