{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Mikkel N
Mikkel N
Tilmeldt:
13. feb 2008
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 59

Mobil abonnement {{forumTopicSubject}}

Hej bg
Jeg søger et nyt abonnement, da jeg lige pt har 3 og der er virkelig mange steder hvor der intet signal er og det er virkelig træls.
Så vil høre hvad i har og hvad jeres erfaringer er og self til en fornuftig pris.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil abonnement
  • #2   25. jan 2014 Hej jeg har os 3, vi havde samme problem med en ny telefon vi købte, det var altså telefonens skyld så fik vi en ny fon, og har ikke haft problemer siden og nu har jeg både 2 mobiler en tablet og internet i huset fra 3 og det funger bare..

  • Mikkel N
    Mikkel N Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 59
    #3   25. jan 2014 Tak for jeres svar
    Har bare haft problemer på mine 3 sidste mobiler, Så tror ikke det er mobilen smiley


  • #4   25. jan 2014 Jeg har lige fået 3 efter jeg har haft tdc i mange år, men må indrømme, til min skuffelse er der dårligere dækning end tdc havde, trods de bryster sig med danmarks bedste netværk.

    Må indrømme, tdc er det bedste mht. dækning og service jeg har haft endnu, selvom de er det dyere.


  • #5   25. jan 2014 Har også 3. Har absolut ingen dækning på min bopæl og arbejde. Så jeg skifter også nu her. Eneste trælse er at 3 er billigst! 100 gb data og fri snak osv for 299 om måneden er der ingen der slår.., skal give 399 om måneden hos Telia for samme pakke

  • #6   25. jan 2014 Unotel, overført fra Ymobile, og er en af de heldige som stadigvæk kan benytte mig af 3 timers tale, fri sms og mms og 10gb tale hver måned, for kun 79 kr pr måned.
    Har endnu ikke oplevet der ikke var dækning, udover på Hillerød sygehus smiley


  • #8   25. jan 2014 Flarup

    Det ser ikke særlig billigt ud smiley


  • Mikkel N
    Mikkel N Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 59
    #10   25. jan 2014 Mange tak for jeres svar smiley


Kommentér på:
Mobil abonnement

Annonce