{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Sammenlign og find det billigste abonnement
Tjek oversigten og sammenlign de forskellige muligheder - så er du sikker på, at du finder det billigste mobilabonnement.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil og Abonnement ?
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #1   11. jun 2014 Ca alle tele selskaber har afbetaling idag?
    3, telia, telenor, tdc, telmore og mange andre..

    Men nogen grund til at telenor og call me er udelukket - Pga dækning eller ?


  • #3   12. jun 2014 Landogfritid køre på tdc's netværk, har dem selv, 6 timers tale, 1 gb data, fri sms og mms til 150 kr eller deromkring og fungere helt perfekt bor et sted hvor kun tdc har fornuftig dækning smiley

  • #4   12. jun 2014 Call me har ingen dækning her hvor jeg bor smiley

    Men skal bare bruge et ok selvskab med mulighed for afbetaling af mobil da min egen er død


  • #5   12. jun 2014 mener os landogfritid har afbetaling men det kan da undersøges

  • #6   12. jun 2014 LandogFritid kører ganskevist på TDC's net, men deres service er noget helt andet... Sker der fejl, skal det meldes til LandogFritid og IKKE tdc = mega lang sagsbehandlingstid...

    Jeg har selv TDC og kan varmt anbefale dem. Deres TDC-PLAY er virkelig genial. Får du HOME-TRIO med TV, Internet og telefoni i en, er der virkelig penge at spare, plus du kan tage TV'et med dig på mobilen.


  • #7   12. jun 2014 Ved telenor kan du sagtens få den på afbetaling? Og deres dækning er nu ganske god syntes jeg. Bor lige uden for Esbjerg godt nok, men har de sidste 4 år arbejdet helt ude ved Henne strand, og her er forbindelsen stadig ganske god.
    Efterhånden skulle telenor vist også have noget nær den bedste dækning i landet.


  • #8   12. jun 2014 Kaj H, du kan sparer 30kr om mdr og få to timers tale ekstra ved og skifte til telmore som også kører på TDC's netværk smiley

Kommentér på:
Mobil og Abonnement ?

Annonce