{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xbox one vs plastation 4
  • #1   2. feb 2014 der er ingen forskel på EU og den nordiske version. for når den nordiske version udkommer så kommer der samtidig en opdatering som gør at de er præcis ens. Angående de flotteste spil er det nærmest umuligt at sige da der ikke er udkommet så meget endnu. Men jeg har selv valgt en xbox one, bl.a. pga controlleren samt forza 5. Kigger man alene på specs og priser bør man vælge Playstation 4, men synes personligt at forskellen er så lille at det ikke er det der gør forskellen for mig.

• #2   2. feb 2014 Tja, det kommer jo an på hvad du kan lide.

Jeg er helt klart til PS4'eren pga. de spil der kommer, dens HW (som dog er næsten identisk med Xbox'en med få undtagelser) og så er den bare flottere.

Men den vigtigste faktor (ud over spil) er dog controlleren. Xbox'en virker stadig som om det er noget der er smeltet ned over hænderne på dem der har lavet dem, frem for PS4'eren der rent faktisk ligget godt i hænderne.

• #3   2. feb 2014 Er fuldstændig uenig med dig Carsten ang controlleren, xboxen's controller er 100 gange bedre smiley , og har altid været kendt for at have den bedste controller af de 2 platforme. men playstationen er dog kommet bedre med og har udvilklet deres controller mest. men det er nok ligeså meget en smagssag, ligeså vel som de eksklusive spil til begge platforme smiley

• #4   2. feb 2014 Simon K - skulle lige til at sige det må da være en smagssag, for Xbox'en har da altid haft problemer med deres sære controllers smiley tror hvis du er på Xbox forummer så synes de da nok den er bedst, og på ps forums omvendt, men da nintendo forsøgte med det design gik det jo knap så godt (det med de fede runde håndtag på gamecube'en f.eks.) det holdt til deres N64 men der var håndtagene heller ikke så fede.

her kan du se de dog har skrumpet den lidt, hvilket, tror jeg, er en god ting: http://i.ytimg.com/vi/D59-bodcBlc/0.jpg

mod: http://www.frontburnr.net/wp-content/uploads/2013/12/evolution-of-playstation-controllers-2-resized-600.png

• #5   2. feb 2014 Ja præcis, men ved på 360'eren blev den kåret som den bedste controller af de 2 platforme smiley , da mange synes at playstation controlleren er alt for lille hvis man har en forholdsvis stor hånd smiley , men ja det hele er en smagssag smiley , Hvad har du været vant til at spille på René K ?

• #6   2. feb 2014 Vil ikke købe nogen af dem i nu, men når det er sagt så er jeg selv meget i tvivl, selvom jeg altid har haft ps og været glad for det.

Synes ps4ern er den pæneste også slipper man for den eksterne strømforsyning, men tror xboxen er en bedre spille maskine.

• #7   2. feb 2014 Jeg er helt ny inden for konsol, har altid været til pc.
    Men så vidt jeg kan se er gta v ikke til xbox endnu, og forza kommer først til marts?

• #8   2. feb 2014 altså jeg sidder og spiller forza nu smiley , og gta v kommer der en release date på senere. smiley

• #9   2. feb 2014 Synes ærlig talt du skal prøve dem, hvis du kan komme til det, og så se hvad for en du bedst kan lide at spille på.

Personligt så har jeg lidt imod Xbox, specielt pga. softwaren og microsofts meget tvivlsomme handlemønster (der kan skrives en roman om emnet) hvorfor jeg ville satse mere på ps4'eren, men igen, det handler om hvad du vil spille og hvilken controller du kan lide, for performance mæssigt har de begge samme potientiale.

Kommentér på:
xbox one vs plastation 4

Annonce