{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Køb af bil-billeder til fri benyttelse/redigering (hjemmeside). {{forumTopicSubject}}

Hej BGz.

Jeg leder efter nogle højopløselige bil-billeder (primært interiør), som man må redigere og bruge kommercielt.
Det skal bruges til et lille web-projekt, så det er vigtigt at de er til fri brug, og ikke har nogen form for copyright.
Jeg har ikke noget i mod at betale for det (indenfor rimelighedens grænser), så længe jeg har frie hænder til at redigere det efterfølgende.

Kender i nogle gode sider til den slags?
Jeg er faldet over de første mange hits, men har sgu lidt svært ved at tyde reglerne ved gen-redigering...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bil-billeder til fri benyttelse/redigering (hjemmeside).
  • #1   16. feb 2014 personligt er jeg stor forbruger af shutterstock.com de har ganske fair priser og mange gode billeder, dog også utroligt mange "amerikaner-billeder" med lidt for hvide tænder osv.
    Det optimale ville dog være at få taget nogle, men det ved du vel smiley

- Mach
    mach01.com

• #2   16. feb 2014 Tak for dit svar. Den vil jeg lige se nærmere på.
    I min søgen faldt jeg over noget der hedder 123rf.com. Kender du noget til den?

Enig, men har desværre ikke fysisk adgang til de biler, jeg gerne vil have billeder af.

• #3   16. feb 2014 Jeg mener at jeg har surfet forbi engang, men prissætningen er noget anderledes og knap så gennemskuelig som shutterstocks (så vidt jeg husker) - og faktisk tror jeg bare jeg har vænnet mig til at bruge shutterstock da det er til at betale og har et super udbud smiley

• #4   16. feb 2014 OK. Jeg må læse lidt op på begge...

Kommentér på:
Køb af bil-billeder til fri benyttelse/redigering (hjemmeside).

Annonce