Egernet får en genial ide {{forumTopicSubject}}
Hey Bæver - ved du hvad - jeg har simpelthen fået årets ide. Sådan startede et telefonopkald igår - hvem skulle vide, hvilken tynd is jeg begav mig ud på.
Aha - svarede Bæver - og hvad er så din geniale ide??
Jo - ser du Bæver - jeg er arbejdsløs så jeg tænkte - hvorfor laver vi to -dig og mig - ikke et boyband?? ja - jeg ved godt vi er over 30 - men - det er der sq ingen der ligger mærke til, når først vi begynder at synge. Jaja - jeg har fundet på et band-navn "THE TEFLONS" fordi intet bider på os, haha - ja - den fandt jeg på, mens jeg fik min morgenkaffe. Hvad siger du? Har vi ingen sange??? det har vi da - det har jeg styr på. Jeg skrev en på vej hjem fra Statoil igår. Det tror du ikke på?? Skal jeg synge den for dig?? Nuvel - lad gå:
Jeg tror at kærligheden den finder vej til Statoil, i en sandstorm.
Men du har aldrig troet på mer'
Mellem Shell og F24.
Men hvis ik det sku' vær' skæbnen,
Så forklar mig det der kundekort.
Hvis du virkelig har glemt det,
Sig mig hvad er det så du mærker nu.
Vi to vi drikker danskvand,
Baby på den anden side, lad mig nu se din røv!
Sig mig vi ik havde det sjovt.
hvis ik det sku vær skæbnen,
Hvorfor står jeg så med din pat i min hånd.
Tænk at for år siden,
Ved denne her årstid,
Var du ved at lave en fransk hotdog til mig.
Ved du hvis du vil,
Ku vi gi det et skud ketchup til,
Du ka stadig nå at slikke den. (altså den franske hotdog)
Hvad siger du, Bæver?? Er det ikke bare top-dollar?? Nej - jeg synes ikke den lyder bekendt. Det der SeaBræk bawl lytter jeg sq ikke til. Jeg har smag. Hvad du lytter til må stå for egen regning. Hvad siger du? mener du ikke vi har en chance. Det er da klart, med den atityde du ligger for dagen. Ved du hvad. Jeg ringer lige ned til Elektro-Elgen og hører om han har en microfon vi kan låne...
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 1 Svar: 992
Kan man købe signerede plader ?
Egernet får en genial ide