{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Ny smartphone {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Jeg bliver mobbet på det groveste fordi jeg stadig har min gode gamle Sony Ericsson mobil der har tjent mig trofast i godt og vel 6½ år nu.

Telia ringede så med et tilbud om en Iphone 4s og et abbonnement med data og diverse, men jeg ved ikke noget som helst om smartphones, og er nu blevet i tvivl om hvad jeg nu skal gøre.

Jeg har tidligere haft kig på Samsung Galaxy Xcover, mest fordi jeg synes det er fedt den er vandtæt, men ellers har jeg absolut ingen præferencer.

Så hvad siger folket, skal jeg beholde iPhonen (den koster knap 1000 kroner), skal jeg sælge den med det samme og få lidt kontanter og købe en billigere mobil eller beholde den lidt og derefter sælge den?

Jeg har ikke ret mange andre behov end det mest basale, måske lige kunne tjekke diverse hjemmesider, mail, facebook osv udover at ringe og skrive.

Og ja, jeg har hørt lidt om alt det der "android vs apple" hakkeri, men det ser jeg gerne at folk måske kunne hæve sig over i dette tilfælde smiley På forhånd mange tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny smartphone
  • #1   14. apr 2014 Nu er jeg selv tilhænger af gamle telefoner mest pga. trykknapperne, men har fået en Samsung Xcover og den er jeg rigtig glad for, bare husk at få et større kort i den.

  • #3   14. apr 2014 Jeg har den almindelige iPhone 4 og har haft diverse android, (sony xperia arc, Samsung Galaxy s2 og s3, Htc One(14 dage)) og så en nokia lumia 720 og hver gang er jeg gået ind i skuffen og har fundet iPhonen frem, den fungere og er fin til mit behov, jeg ringer primært og så tjekker jeg mails og facebook, lidt netbank og ting i den retning... Så jeg havde beholdt iPhonen til hver en tid:)

  • #4   14. apr 2014 android kan mere avanceret ting (som man sjældent har brug for) men iphone er mere bruger venlig. så hvis du er ny i smartphone verdenen bør du vælge en iphone. iphone er et lukket system hvor det er svært at ændre andre ting end dem apple selv siger du må ændre .. android er mere åbent der gør at du kan ændre alt men der er så heller ikke nogen der holder styr på hvad du laver og derfor kan det hurtigt gå galt .. har selv haft en android telefon men efter jeg er skiftet til apple skal jeg ikke tilbage igen smiley håber det var svar nok

  • #5   14. apr 2014 Find den mobil du kunne tænke dig og google lidt info og vejledning om den. kan være du bliver lidt klogere til hvilken du så gerne vil eje.


  • #6   28. apr 2014 Telia er nogen forbandede svindlere, så den iPhone jeg havde fået lovning på blev det ikke. Jeg har dog købt en ny iPhone 5 (købt af privat) og har bestilt oister, og så regner jeg med det bare kører snart smiley

  • #7   28. apr 2014 Prøv Telenor. smiley

  • #8   28. apr 2014 Har en Nokia Lumia 1520. Den skal du ikke købe. For den bliver man også mobbet med pga den er stor (6" skærm)

  • #9   28. apr 2014 Men kan anbefale at kigge på lumia-serien. Det er robuste telefoner, og med et lækkert,og overskueligt styresystem.

  • #10   28. apr 2014 Jeg er ikke interesseret i at give overpris for abonnement, så Telenor er udelukket. Oister er som sagt bestilt.

    - og Nokia har jeg endnu ikke hørt nogen være tilfredse med, så det blev ikke lige sådan en smiley


  • #11   28. apr 2014 Tror du bliver glad for en iPhone, jeg min første iPhone 4 for 3 år siden tror jeg, og har sgu ikke fortrudt det, men synes at 5 og 5S er mere robuste da de fleste jeg kender har smadret bagskærmen på deres 4/4S. smiley

Kommentér på:
Ny smartphone

Annonce