{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Smartphone
  • #1   16. dec 2011 Hvorfor ikke iphone, om jeg må spørge?

  • #2   16. dec 2011 samsung galaxy s 2

  • #3   16. dec 2011 Alle har den. og vi har aldrig været vildt facineret af dem. Så vi vil gerne prøve noget nyt og spændene.


  • #4   16. dec 2011 jep samsung galaxy s 2
    eller også den jeg har det er samsung galaxy tap med 7" skærm


  • #5   16. dec 2011 Har lige fået Samsung Galaxy Nexus, og fuck en lækker mobil, den funger bare..

  • #6   16. dec 2011 hopper med på galaxy S2 vognen smiley

  • #7   16. dec 2011 Har kigget lidt på Galaxy nexus, men er den ikke meget stor? det er ellers en totalt lækker smartphone.

    Jeg hælder også meget til Galaxy s 2.


  • #8   16. dec 2011 Sad lige og kiggede standby tid og der påstår de at Galaxy S2 kan holde 710 timer, er det ikke helt vildt det svare jo til at den kan være tændt i 29 dage uden at gå død for strøm. Synes det lyder vildt. Hvad har i af erffaringer med standby tiden på den?

  • #9   16. dec 2011 Jeg synes at Nokia N8 er en god en..
    Og så har den 12 mega pixel kamera..


  • #10   16. dec 2011 Lasse M - evt tag ud og prøv den, den ser stor ud, men er slet ikke stor i følsen, min lillesøs har galaxy s 2 og syntes ikke den store forskel er der igen, ang størrelsen.

  • #11   16. dec 2011 Der er jo en grund til alle har den, den virker bare smiley

    Går aldrig væk fra iphone igen!


  • #12   16. dec 2011 Dennis L - Så er du da osse lidt tabt bag en vogn. Hvor er det lige at en iPhone er så god henne?

  • #13   16. dec 2011 jeg har HTC sensation, og det køre bare... klart den bedste smartphone jeg har haft

  • #14   16. dec 2011 Har lige fået HTC Sensation XL. Er super glad for den, Super lyd når man hører musik, hurtig på nettet og tager super billeder. smiley

  • #15   16. dec 2011 Vent nogle måneder, så kommer nokia 800 lumia på gaden. Den har et opsætning som får iPhone til at se gammeldags og kedelig ud.

    Du vil fortryde Samsung galaxy s2, som de fleste anbefaler. Den fryser alt for tit, selvom andre ikke vil være ved det, så er det en fact.

    Så vær foran andre og vent på den Nokia. Dens opsætning er lige til at gå til og gør det nemt for selv en nybegynder at betjene den.


  • #16   16. dec 2011 Mht batteri tid på Samsungen, min holder kun til en dag, og har kun sat Push up mail til. Det har nok også noget at gøre med jeg går fra kælder til 12 sal, så signal er på overarbejde.

  • #17   16. dec 2011 samsung galaxy s2 smiley

    Iphone's lukkede verden er noget være bras også har alle dem bare smiley


  • #18   16. dec 2011 Har selv lige opgraderet fra en HTC desire HD til HTC Sensation XL. Virkelige en lækker tlf og med en 4,7" skærm er den bare lige i skabet synes jeg. Den mindre Sensation XE er samm princip dog med en 4,3" skærm. Alle i familien har HTC og intet dårligt og sige om dem.

  • #19   16. dec 2011 Smid pengene efter en HTC Evo 3d eller 4g smiley

  • #20   16. dec 2011 Hvad er der lige galt i en alm. Telefon...?!?

    Min motorola 5200 spiller MAX...

    Her snakker vi ikke om std.by. Timer... Nope.. Det er "snakke'timer" der falder både HTC & ILD-FONEN total igennem... c",)


  • #21   17. dec 2011 Android baserede systemmer fryser altid, de kører ikke flydende og der er alt for meget crappy software.
    - Ja, det er en "åben platform" - Alligevel rooter de fleste deres telefon, for at opnå den nyeste software?
    Der er aldrig sket med en iphone, der har du det nyeste ALTID - og hvis du er træt af den lukkede verden, så jailbreaker du og får 100 gange så mange muligheder som med selv en rooted android - og det kører bare 200 gange bedre!

    En windows phone er ikke gennemtænkt - den har nogle fede features, men vil drive mig til vanvid med dobbelttryk og lign.


  • #22   17. dec 2011 Dennis L - "så jailbreaker du den bare". Ja det lyder sku godt. Men hvor fedt er det lige at den såkaldte "bedste" smartphone skal køre ulovlig software for at udnytte dens potentiale? Muligt at det er et hurtigt indgreb men du kan ik benægte at den stadig kører på ulovlig software. For mig er og bliver det et stort problem. Har selv haft iPhone 4 men den røg sku videre til fordel for en HTC og skifter aldrig tilbage igen.

  • #23   17. dec 2011 Jailbreak er ikke ulovligt. Punktum.

    Mange rooter deres htcer, samsung whatever - så snart der er kommet en ny version af android. Det er også grunden til at mange med eksempelvis Wildfire sidder fast på 2.2 og ikke 2.3 som man kan få.

    Iphone er uden jailbreak stadig nummer et i mine øjne - Deres kontrol gør at du kun får det bedste og ikke alt muligt scram fra android market.


  • #24   17. dec 2011 Et simpelt eksempel, der viser hvorfor android er bare lidt bagud med deres ting.

    Når du berøre touchscreen på en iphone, så sætter den "fuld kraft" på at læse din berøring og analysere den.

    Når du berøre en android, så deler den kraften mellem din touchscreen og dit nuværende program. - Iphone kører bare bedre..


  • #25   17. dec 2011 Dennis - Noget tyder da vist på du ikke har haft en af de nyere android telefoner mellem hænderne.... Bevares iphone er en god tlf men den henter ikke ligefrem pluspoint ved at ens anlæg i bilen skal understøtte den hvis man vil bruge den som lager til musik, eller at man skal benytte itunes for og ligge det på den osv.

    De nyere android kommer sgu nemt op på siden af de telefoner hvis ikke de overhaler den.


  • #26   17. dec 2011 har selv en ældre htc wildfire og den funger sku fint for mig.
    ville aldrig sætte mine fingre i en iphone. deres lille lukkede land der ikke kan snakke sammen med andet end deres egne programmer og deres eget udstyr. nej tak du de der æbler du sku ikke.

    har haft 2 htc´s den ene blev gennemblødt og fuckede lidt op i styringen men fungere stadig . den jeg har nu er ogås købt brugt og den fungere upåklageligt. har ikke haft nogle problemer med mine smartfons som ikke har været til at leve med stort set alle jeg kender har haft deres iphone til rep mere end end gang. ikke endgag deres skærm kan holde. har tabt min htc. har haft den i lommen mens jeg har arbejdet og de nhar ikke nogle skader efter det. hvor i mod iphone´s skærm jo flækker bare man taber et stykke flæske svær ned på den under julefrokosten. satmer ikke iorden.


Kommentér på:
Ny Smartphone

Annonce