{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Billige rejse til USA {{forumTopicSubject}}

Nu skal en drøm som jeg har haft så længe jeg kan huske realiseres, så jeg søger nogle råd fra folk der har været derovre, hvor meget i kom af med. Stedet jeg kunne tænke mig at rejse hen er Californien. Så hvis i har nogle råd om hvad det sådan cirka koster må i meget gerne byde ind. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billige rejse til USA
  • #1   28. apr 2014 Gav 37K for en måned på vestkysten. Udgifter var 1 måneds leje af mustang, leje af ATV, Leje af Speedbåd, Leje af jetski. 30 overnatninger, tonsvis af nationalparker og restaurant besøg hver aften.
    Jeg betalte ekstra meget for billeje, da jeg er under 25.
    Kig her det er en super hjemmeside http://www.renefrederiksen.dk/

• #2   28. apr 2014 37.000 for en person? smiley

• #3   28. apr 2014 Hov ja det skal nævnes at vi var 2 så totalprisen var ca. 75.000.
    Der er også benzin til 10.000 km, men det er et år siden så kan være at jeg har glemt noget.
    Vi havde budgetteret 55.000 pr mand, men man kan bo for 200-300 kr pr nat (med 2 senge) hvis man booker dagen før og kigger sig for.
    Vi brugte penge som rige idioter, trip of a lifetime du ved.

• #4   28. apr 2014 Regner os kun med at leje en muskel bil og ikke nogle både eller noget, og så lave mad hjemme en gang imellem. smiley

• #5   28. apr 2014 Det kan ikke svare sig og spare når man først er kommet der over.
    I mine øjne. Så skal sådan en rejse have max gas. Når først flybilletten er betalt og du er der over. Ja så synes jeg ikke man skal gå og spare. Selvfølgelig kan man vælge frem og tilbage. Men personligt for mig. Så ville jeg aldrig "spare" og lave mad selv.

Tror sku heller ikke rigtig det kan svare sig derover. Så vidt jeg husker ( min kusine bor derover) så er det så billigt at spise ud, at det kan være dyre og lave max selv.
    Så det er ikke der du henter den store besparelse.

Det er nok nemmere og sige.
    Hvor mange penge har du og gøre med. Og så regne ud fra det.

Hvor længe vil du være afsted?

• #6   28. apr 2014 Det er meget billigt at spise ude der ovre smiley jeg brugte mellem 30 og 50 k på to måneder i Californien, Arizona, Nevada og på Hawaii. Med bil og det som tidligere er nævnt smiley vi boede ved noget familie og venner noget af tiden, så det har sparet os lidt, men du kan hurtigt komme til at betale 2-300 dollar (1100-1650 dkr.) pr. Overnatning hvis du besøger Grand Canyon eller Santa Barbara smiley
    Det er en fed oplevelse, men lad være med at spare og giv den gas i stedet!
    Edit: vi var to og brugte ca. Lige mange penge smiley

• #8   28. apr 2014 Vi var to afsted i 23 dage og brugte 50K. Så 1000 kr om dagen med alt passer meget godt.

Det var med shopping, billeje, benzin.

Startet dog i NY, som er dyrt i hotel, herefter den klassiske CA tur fra SD i syd til SF i nord.

Gør det og brug pengene, det kan ikke betale sig, at lave mad selv.

• #9   28. apr 2014 Det kan gøres billigere. Jeg var derovre sammen med en kammerat der havde købt en bil derovre. Vi kørte i alt 8000 km på små 3 uger, og det løb op i 16k inkl alt. Men hvis man tager i byen hver aften og lejer en masse legetøj løber det selvfølgelig op.

• #10   28. apr 2014 Vi var også afsted sidste sommer 2 personer, med alt, fly, bil, overnatning, mad, shopping, NP entre kort, ja ALT, kom vi af med 66k for os 2 i 6 uger, vi var i NY, Niagara Falls, Californien (LA, SF, Yosemite, Death Valley, Lake Tahoe) Nevada (Las Vegas, Hoover Dam) Arizona (Grand Canyon) Utah (Canyon Lands NP, Arches NP, Antelope Canyon, Capitol Reef NP, Salt Lake City og the Great Salt Lake) Wyoming (Yellowstone NP)
    Vi havde travlt, men hold nu k... vi så mange fede steder...
    Overnattede på camping pladser i telt, så vi var der på budget, men tror lige så mange gange man kan finde et billigt motel... Og vi grillede mange aftner ku godt spare en del, os for at undgå at tage 15 kg på mens vi var der:D

• #11   28. apr 2014 da jeg var det over (ca 2 år siden) kom det op i ca 43000kr med det hele men så gi man den også gas

har en makke da var der over for 2 mdr siden han kom af med ca 20000

• #12   28. apr 2014 Hej

Mig og kæresten tager til USA sidst i juni. Vi tager dog en guidet tour. Hvor vi starter i new york. Skal op omkring canada.. sluttet af ved Californien. Hvor vi både skal til grand canyon las vegas, san fransisco.. og mange andre byer. Vi skal selv bo på 3-4 stjernes hotel . Med alt transport, mad, indgangs billet til div steder løber turen på 21 dage for 2 personer op i 61.000 kr + lommepenge.. det er svært at vide hva sådan noget koster. Du siger du helst vil til Californien. Den rejse vi ville have til nogenlunde pris fandt vi på risskov rejser. Prøv at kigge på deres hjemmeside. Måske de har noget kun i Californien smiley vi var også på feriemesse her først på året hvor vi kiggede lidt rundt smiley

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #13   28. apr 2014 Hvis du er 16 år som der står i din profil, så skal du ikke regne med at kunne leje andet end en cykel smiley

• #14   28. apr 2014 Nu kan jeg ikke huske hvad du hedder #13, men synes sgu altid du er pisse negativ, og har sgu heller ikke tænkt mig at tage derover alene, men vil gerne spare på moteller, da man alligevel kun skal overnatte der og så på farten. smiley

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#15   28. apr 2014 Hvad fanden er der negativt i, at jeg skriver at du ikke kan leje bil som 16 årig? Det kunne jo godt være, at du troede at du kunne det, eftersom de må køre bil som 16 årig i USA. Og jeg hedder (som der tydeligt står under mit billede) "Jeg har en grim bil." smiley

• #16   28. apr 2014 Jeg er jo ikke en indavlet 16 årig, så jeg ved da godt man skal have kørekort, også derovre.

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#17   28. apr 2014 Kan ikke lige se hvad indavl har med det at gøre, men super.

• #18   28. apr 2014 "Jeg har en grim bil": Er det ikke dig der hedder Kristian og har en Accord?

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#19   28. apr 2014 Jeg har ingen Accord, nej smiley Og hold dine spørgsmål ude af hans emne, skriv PB.

• #22   28. apr 2014 Hahaha... Jow Jow.. Det sgu Kristian med fars Accord ????

• #23   28. apr 2014 Han havde den da oprettet mener jeg?

• #24   28. apr 2014 Ja ja... Der er da masser herinde der har oprettet sine forældres biler, det er vist meget alm...

• #25   29. apr 2014 Det satme slapt at oprette sine forældres bil. Mener også der er en der hedder Emil der har oprettet en hel masse gamle biler og så er der lige en sprit ny BMW imellem smiley Det lugter lidt.

Kommentér på:
Billige rejse til USA

Annonce