{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Bil problem {{forumTopicSubject}}

Hej BG´er
Jeg har et lille projekt igang i skolen.
Og til det skal vi bruge nogle problemstillinger.
Vi skal lave om biler.
Så derfor vil jeg spørge folkene her inde om i kunne komme med nogle generelle problemer biler har. fx miljø, teknologi. Altså noget man kunne udvikle og gøre bedre?
Håber det er til at forstå?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil problem
  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #1   29. okt 2014 sorry ot, men vil bare sige keep going EUX er en FED ungdomsuddannelse, og havde den været der dengang jeg var 16-17 havde jeg også taget den!

• #2   29. okt 2014 Producenterne vil jo altid gøre bilerne billigere for det er det folk vil have. Mange km på liter, mindre forurening, mere udstyr osv. Men mange af de billige biler er ikke gode hvis du bliver involveret i et tragisk uheld. Der er selvf airbag osv men det siger ikke noget om hvor stabil bilen egentlig er, når det virkelig gælder.
    Jeg havde projekt om det på autoteknolog udd. og der prøvede vi, at få mere udstyr og sikkerhed, drevet ind over el. El bliver det en dag og det bliver sikkert også vejen frem.

• #3   29. okt 2014 Genanvendelse af de billige biler der bliver meldt totalskadet. Det kommer til at bugne af små "smatkasser" der ikke kan svare sig at reparere, og grænser for hvor mange reservedele huggeren kan sælge fra de biler.

Hvad kan de blive til og hvordan ?

Kommentér på:
Bil problem

Annonce