Problemer med Fullrate og Playstation Network (PS4) {{forumTopicSubject}}
Er der andre her, der har bredbånd fra Fullrate, der bøvler med at komme på PSN på deres PS4? Jeg ved det har været hacket og jeg kan simpelthen ikke få internet forbindelse på min PS4. Jeg har reset og genstartet routeren op til flere gange både igår og idag. Her for lidt siden var jeg ude ved min mor - de har fibernet, for at teste det der. Der kunne jeg godt logge ind på min Playstation account, få internet forbindelse, adgang til Playstation Store og alt det der. Men da jeg kom hjem igen, så virkede det ikke mere.
Det skal siges at jeg har testet min gamle PS3 og der er der ikke noget problem.
Min router er en Zyxel P2601HN-F1.
Hjælp!
Blogger
Følger: 7 Følgere: 5832 Emner: 633 Svar: 5.089
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 131 Svar: 908
Jeg har åbenbart fået lidt forbindelse igennem. Jeg kan gå på Playstaion Store og bruge internet browseren. Men hvis jeg vil foretage et køb på Playstation Store eller deltage i et party som det hedder med min lillebror, så står den bare og loader for til sidst at melde fejl.
Jeg har lige prøvet at lave en test af internet forbindelse og efter ca 1-2 minuter, hvor den loader skriver den det her:
jan 2011
maj 2004
Følger: 16 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 113 Svar: 3.396
jan 2011
Problemer med Fullrate og Playstation Network (PS4)