{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leje bil i tyskland
  • #2   1. jul 2015 ja den havde jeg nok regnet ud ;O)

  • #3   1. jul 2015 Vi har lejet bil ved Sixt flensborg-Harrislee her til den 17/7 og frem til 2/2. Vi skal til den franske riviera og til gardasøen.
    Vi har dog ikke prøvet at leje bil før, så det er også vores første gang.
    Vi har valgt klassen LDAR. Men umildbart tror jeg ikke der er nogle problemer i det.
    Jeg har bare læst mig frem til, at man skal være omhyggelig med at tjekke efter ridser og skader, når man henter bilen og tage billeder af evt. skader. Det samme gælder selvfølgelig når man afleverer bilen, at man får den tjekket igennem af medarbejderne og at de siger ok. Aflevere man den uden for åbningstiderne, jamen så er det igen en god idé, at tage billeder af bilen, for at dokumentere, at der ikke er nogen skader.
    Vi har valgt at tegne et par ekstra forsikringer også. Kasko, så selvrisikoen kun er 1050 euro og så forsikring som dækker dæk,ruder og tag.
    Tegner man ikke forsikringen, som nedsætter selvrisikoen, ja så skal man være opmærksom på, at den kan være meget høj.
    Her kan du se, hvilke biler der er i de forskellige klasser.
    http://www.mietwagen-klassen.de/kategorie-ldar/
    Men go for it og god ferie!


  • #4   1. jul 2015 takker rasmus for info

  • #5   1. jul 2015 Har lejet ved Buch binder flere gange. Hurtigt at hente bilen i Flensborg og køre videre derfra. Jeg synes også at de har nogle fornuftige priser.

Kommentér på:
leje bil i tyskland

Annonce