{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

trådløst internet ekspert hjælp søges {{forumTopicSubject}}

godaften bg

nu har jeg i længere tid bøvlet med det trådløse net i mit hus har simpelthen ingen forbindelse og er ved at gå amok over det, har prøvet flere forskellige routere men ingen er kraftige nok til at dække hele min grund, jeg er nået til det punkt at nu skal lortet bare virke, hvad fanen skal man købe prisen er ligegyldig huset er kun sølle 110kvm

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trådløst internet ekspert hjælp søges
  • #1   29. sep 2015 Er huset i flere plan og hvor stiller du routeren? min gamle d-link router dækker fint 160kvm .. i ét plan..

• #2   29. sep 2015 Alt skal kunne dække et hus på 110m2 normalt ville jeg have sagt du skulle skifte kanal, men kan jo ikke passe hvis du har prøvet flere routere

• #3   29. sep 2015 et plan har problemer med få forbindelse til mit smart tv i stuen hvilket sidder 16m fra routeren som er i modsatte side af huset, prøvede derefter at trække et netværks kabel, som jeg fik af den lokale elektrikker, hen over loftet hvor man efterfølgende klipser stikkende på men det lort kan jeg ikke få forbindelse igennem har fanme brugt mange penge efter hånden har endda prøvet de der wi-fi forstærkere man kan sætte imellem og det virkede faktisk men efter en times tid hoppede det fra og man skulle til at taste kode mm forfra det blev jeg træt af.

• #4   29. sep 2015 Ikke for og tage dit indlæg men har helt samme problem så gerne med på en lytter

Har fullrate og et hus på 88kvm et plan i stue hvor router står trækker jeg fint de 20 når så jeg går ind i værelset fx kan den intet fange router står frit mit i huset og det i træ.

Havde en standard ZyXEL P-2601HN-F1 router og den kunne intet betalte så for den beste de havde sagde de den skulle kunne det hele og den hjalp ik en skid prøvet 2 pc'er og iphone dur ikke på nogen af dem. Den router jeg har nu er Zyxel VMG8924-B10A nogen der kan anbefale noget bedre smiley

• #5   29. sep 2015 Når du sætter de løse stik på er det så fordi der ikke er forbindelse i stikkene / ledning. eller.?

• #6   29. sep 2015 ja kan ikke få forbindelse igennem stik

• #7   29. sep 2015 ok, og du prøver ikke at afisolere først, men bare sætte ledningerne i stikket og presse sammen med tang.
    og selvfølgelig sætte ledningerne rigtigt

• #8   29. sep 2015 har afisoleret og ledninger sidder ens i begge stik . og alle ledninger er der blevet trukket i og de sidder som de skal

• #9   29. sep 2015 kan bare ikke få signal igennem tænker at ledningen måske er knækket indeni

• #10   29. sep 2015 ok jeg plejer bare ikke at af isolere da de kan kortslutte eller at man ikke rigtig kan presse ledningerne ordentligt i bund, men måske der er forskel i stik

• #11   29. sep 2015 gjorde som min elektrikker sagde jeg skulle gøre

• #12   29. sep 2015 ok er det fordi du trækker til ekstra router eller trækker du fra vægstik til router, for nogle ledninger er spejlvendte, med det må du jo kunne se på det originale stik jo.

• #13   29. sep 2015 jeg af isolerer bare aldrig mere, for da jeg tidligere gjorde var der kun bøvl. smiley

• #14   29. sep 2015 Der skal ingen ting til for at fucke dit signal op.
    En trådløs mus kan være skyld i det?
    En bluetooth modtager kan være skyld i det?
    Så sluk alt trådløst undtagen dit wifi, også dine mobiltelefoner, og så om det så virker. Og så må du tænde en ting af gangen ind til du finder synderen som fucker dit wifi op.

• #15   29. sep 2015 Er det kun dit tv der er problemet?

• #16   29. sep 2015 nej inden i stuen forsvinder signalet af og til eller er meget dårligt, har sat en ekstra router op og har lige nu 92% signal, kan bare ikke få forbindelse igennem mit lankabel

• #17   29. sep 2015 du må have fat i dit multimedie og måle gennemgang i ledningen så

• #19   29. sep 2015 Du skal da ikke afisoler ledningerne når du monter RJ45 stik har aldrig set nogen hvor du skal gøre det.

Hvad er det for stik tag evt et billede og lig op

• #20   30. sep 2015 Laver dit fjernsyn sit eget WLAN? Så luk det. Kabel til fjernsynet er en god ide, hvis man vil streame god kvalitet.
    Vælg en fast kanal, den med mindst "trafik" i forvejen og drop extenders.
    Mht. kabling får du ikke bedre kabel end et uden faste stik, men kræver selvfølgelig man kan montere disse. Hvad står der på dette kabel?
    Går udfra det er Lexcom 125 stik eller lign. du har fået af den elektriker?
    En Playstation kan også drille det trådløse.
    Det kan lykkes at lave et godt signal, har aldrig oplevet at skulle give op, endnu.

• #21   30. sep 2015 Blom, find hellere synderen til dit dårlige signal.

Ellers er denne her rigtig god, men burde ikke være nødvendig i sådan et størrelses hus.
    D-LINK Wireless AC1750

• #22   30. sep 2015 Martin G

Ved ikke helt hvordan jeg skal finde det når jeg går i seng slukker jeg alt og har ikke tv i mit værelse så nogen gange er det meget rart og ku se lige på pc så det er kun den og router der er tændt i stue har jeg fuld signal og fullrat har justeret alt det de nu kan smiley

Kunne være jeg skulle prøve den tænker bare jeg måske skulle tag en med ekstern antenne ?

Kommentér på:
trådløst internet ekspert hjælp søges

Annonce