{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

LED pære til udendørs belysning {{forumTopicSubject}}

Min opkørsel mangler mere belysning, og jeg tænker at LED pære måske kunne være et godt valg. Jeg har ikke den store erfaring med LEd belysning, men har hørt at de ikke bruger ret meget strøm, og at de holder i lang tid - op til flere år. Så nu er jeg ved at undersøge markedet for LED belysning, sådan at min opkørsel kan få en flot belysning.
Er der nogen der har erfaring med LED? Jeg har fundet en webshop, som forhandler diverse el artikler, læs mere om disse el artikler her: http://www.el-grossisten.dk/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LED pære til udendørs belysning
  • #1   6. okt 2015 Svært at sige hva du skal bruge uden noget billed af det der skal belyses

• #2   6. okt 2015 Skal det sidde i udhæng?

• #3   6. okt 2015 Den hurtige guide vil være at du skal have et armatur som er godkendt til at sidde udenfor.
    Hvis det skal være spot så ville jeg vælge en med en gu10 pære og så er det bare at finde en gu10 pære på den ønskede effekt
    3000k er et varmt hvid lys og 4000k er kold hvid

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 730
    #4   6. okt 2015 og sørg for de IP45 godkendt som det mindste, ellers futter de sku hurtig af (hvor meget vand/støv de kan holde). Og levetid er også betragtelig reduceret når de sidder i temp under 0 for de fleste LED
    Men tag da en tur i et byggemarked og kig på udvalget.

• #5   6. okt 2015 Skulle nogen være i tvivl... Så er profilen en time gammel og næppe lavet med andet formål en at få et link til deres hjemmeside.

God stil... smiley

• Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
    #6   6. okt 2015 haha det er godt set. alle kneb gælder smiley

• #7   6. okt 2015 Ville sådan set mene det er total elendig reklame
    Sælger du belysning er det jo direkte dumt at lave et indlæg om hjælp med belysning eller er det bare mig der ser det sådan?

Arbejder selv med led belysning og ville da aldrig lave sådan et stunt

• #8   6. okt 2015 Maria & Martin, det giver et indlæg på et okay forum til linkbuilding, med relevant debat - Og hvis man er rigtig heldig, så kan det være at siden en dag lander godt på en bestemt google søgning, og så går folk ind og læser og trykker på linket.
    Det kan være helt effektivt og det er svært at gøre noget ved (Ud over at slette indlægget).
    Men moralen er i bund når man gør sådan, så kan man jo gå ud fra at det er på den måde firmaet bliver drevet. Havde vedkommende været fast bruger og kunne bidrage med noget relevant ved at poste, så er sagen væsentligt bedre, men det at oprette brugere for at lave reklame er dårlig stil (Og i yderste konsekvent strafbart, men svært/umuligt at bevise og gøre noget ved).

• #9   7. okt 2015 Du har ret.:-)
    Kan da bedre forstå personen ikke svare på mine første indlæg selvom profilen var online da de blev skrevet og den næste time frem

Kommentér på:
LED pære til udendørs belysning

Annonce