{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Stefan V
Stefan V
Tilmeldt:
18. okt 2015
Følger: 3 Emner: 1 Svar: 4

hjælp med billeder til samling af motor {{forumTopicSubject}}

hej. Mazda ejere jeg har hårdt brug for jeres hjælp. jeg har restaureret min MazdMazda 626 gf fra 1998, 115 HK.skulle have ny motor sat i. men efter at have malet motorrum om, så er der nogle få ledninger som jeg ikke kan huske hvor skal sidde. har bug for jeres hjælp til at se en motor samlet fra orginal stand. især lednings net ude ved lygterne, har brug for så mange nær billeder hele vejen rundt om motoren. vil i hjælpe mig med det. og sende dem enten til min email adr eller facebook profil eller tlf nr Email adr = stefanvamos1979@gmail.com facebook profil Stefan Vamos eller tlf nr 51807159 min bil er endnu ikke stemt ind endnu, derfor ser i den ikke her inde. mvh stefan Vamos, Mazda fan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med billeder til samling af motor
  • Stefan V
    Stefan V Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 4
    #2   23. nov 2015 ja hvis jeg ikke havde et arbejde. jeg kan ikke nå ud til ophugger inden lukketid


  • Stefan V
    Stefan V Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 4
    #4   24. nov 2015 Ja men fik førrst afhvide for sent at jeg skal have en ny igår, og motoren er ved at blive sat i nu, tør ikke bruge den hamle da jeg ikke tør bruge den da jeg er sandblæser og bange for Grit stadig er inde i luft indtaget eller hvad den nu hedder. Selvom jeg ryster den og ikke kan høre noget i den, tør ikke tage risikoen, og mekanikeren skal nok bruge den idag eller imorgen

Kommentér på:
hjælp med billeder til samling af motor

Annonce