{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Mister topfart. {{forumTopicSubject}}

Godaften, jeg har lagt mærke til at min FordFord Focus C-Max 2.0 tdci ikke er så glad for at komme op i fart mere. Den trækker som den plejer indtil jeg rammer de 14-150. Men så tager den godt nok lang tid at komme op på 160, har haft den på 180 for en måneds tid siden. Og kunne ikke trække den mere. Har haft den oppe på 225, så kan ikke helt forstå det. Nogen der har nogle forslag ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mister topfart.
  • #1   17. feb 2016 Min nuværende 1.6TDCI focuus havde nogenlunde samme problem engang. Den var soddet til, da jeg havde kørt en del korte turer og kørte som en morfar. ;). Ford gav den noget turbo spray og jeg kørte derefter ud på motorvejen og det hjalp med det samme, men det kan selvfølgelig være et andet problem ved dig. Min trak godt op til de 100km/t, men efter det kunne den stort set ikke mere smiley

• #2   17. feb 2016 Vil ikke ligefrem sige jeg køre som en morfar smiley Jeg holder mig selvfølgelig inden for grænserne i byerne, men den får da lidt pedal smiley

• #4   17. feb 2016 Lyder lidt kompliceret .. Jeg er ikke den store mekanikker, så vil helst undgå at rode med det selv smiley

• #6   17. feb 2016 Nok ikke så kompliceret igen, vil bare ikke selv rode med det smiley

Kommentér på:
Mister topfart.

Annonce