{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay
  • #1   21. mar 2016 ikke noget problem, du har jo køber garanti, så får du ikke varen eller varen ikke er som beskrevet så kan du få dine penge retur.
    Med mindre du selv fucker op og ikke læser hvad og hvordan du køber.

• #2   21. mar 2016 Har aldrig ikke fået noget når jeg har handlet på Ebay. Og om det er braller man får, det ligger jo ligesom meget i prisen på det du køber...

Men generelt, så har jeg absolut ikke nogen problemer med at handle på Ebay.

• #3   21. mar 2016 tror jeg har købt for over 100000kr på ebay meget i usa da jeg har us biler men også meget i tyskland og england har dog aldrig fået noget der kun var til og smide ud men det er sket 3-4 gange jeg ikke har fået varene men så for man pengene igen

• #4   21. mar 2016 Okay smiley
    det lyder stabil nok
    jeg håber på det bedste!

• #5   21. mar 2016 Jeg vil ikke handle med sælgere der har en score dårligere end 98 - og dem er der langt imellem.
    Så er man helt sikker på en nem handel smiley

PayPal, som er godt integreret med eBay, har jeg også brugt til en handel med en i Spanien over Facebook.

• #6   21. mar 2016 skal man betale med paypal??

• #7   21. mar 2016 Ja mener jeg for at være sikret.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #8   21. mar 2016 Jeg har også snart spildt 20-30.000kr dernede, så det er et par ordre efterhånden, og jeg kan tælle på en hånd hvor det er gået galt, og jeg har aldrig mistet penge på noget. Er tingene ikke dukket frem, så har jeg fået refunderet pengene, eller fået tilsendt en ny vare..
    Men kig på deres rating, de fleste jeg handler med, de ligger på 99%+ Hvilket jo nærmest er perfekt..
    Har en handel under 95%, som jeg lige kan se, og der gik det også helt fint..

Har aldrig modtaget noget forkert, kun vare som er sendt til forkerte land først, men er jo næppe sælgers skyld smiley

• #9   21. mar 2016 Hvis du bruger PayPal er dine penge sikret hvis ikke dine vare kommer frem. Gør dig selv den tjeneste at sætte dig ind i hvordan eBay fungere, noget er køb den nu produkter, og andet er auktioner og har du budt kan du ikke fortryde igen. Og køber du uden for EU risiker du moms, told og gebyr, eller er der intet at frygte har handlet rigtig meget i England og Tyskland

• #10   21. mar 2016 Rating er lidt lige gyldigt så længe du er sikret, men måske du skulle tjekke hvad andre kunder mener, for en dårlig rating rammer sælger hårdt så det er de færreste der snyder osv. da det ødelægger deres butik.
    Men skriv aldrig privat med sælger og overfør aldrig penge udenom PayPal/ebay hvis du ikke vil ende op i bøvl og svindel.

• #11   21. mar 2016 Jeg har en enkelt gang fået en forkert udstødningsmanifold tilsendt, sælger sagde at jeg kunne sende den tilbage så ville han sende den rigtige, ingen problemer der..
    Men den var så billig at jeg solgte den her på siden og tjente 400,- på det..

• #12   21. mar 2016 nej
    tænker også jeg holder mig væk fra de børnelokkere
    og holder mig til større butikker med bedre andmeldelser smiley

• #13   21. mar 2016 Ja jeg syntes tit at det slet ikke kan betale sig at sende noget retur, med mindre varen koster rigtig meget.
    Især med de porto priser vi har i dk.

• #14   21. mar 2016 Jeg har købt lidt ting fra England via Ebay - aldrig nogen problemer!

Du behøver ikke betale med Paypal, men som de andre også skriver er du sikker på at få dine penge retur hvis uheldet skulle være ude, såfremt du benytter det smiley

• #15   21. mar 2016 Jeg har også kun gode erfaringer med eBay (har handlet mest på den tyske) - men betaler dog som oftest med kreditkort og ikke via PayPal (nu har jeg så heller ikke købt de helt vildt dyre ting derinde). Jeg kigger typisk også på ratingen af sælgeren, inden jeg afgiver en ordre

Jeg bestilte en ny accelerations-sensor til Vectra´en i går. Ordren afgivet kl. 21:55 - kl. 21:56 bekræfter de ordren og kl. 22:10 fik jeg besked om, at varen var pakket og gået i forsendelse. Det virker ret effektivt smiley

Kommentér på:
Ebay

Annonce