{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay
  • #1   25. apr 2019 Jeg havde hellere aldrig bestilt noget der fra før indtil forleden, bestilte søndag og varen kom torsdag uden nogle problemer smiley

• #2   25. apr 2019 Kan man risikere at betale noget told eller lign...?

• #3   25. apr 2019 Der er ikke told fra et EU-land.

Og Ebay er ikke en forhandler. Det minder mest af alt om DBA, hvor alle folk kan købe og sælge som de ønsker.
    Såfremt du ikke får dine varer, så kan du oprette en claim, hvor Ebay/paypal går ind og giver dig dine penge tilbage.

Jeg har nok bestilt 3000 pakker gennem tiden på ebay. Og jeg har aldrig haft problemer. Enten har jeg fået mine pakker, eller også har jeg fået mine penge retur.

• #4   25. apr 2019 Told: Ikke hvis varen sendes fra en adresse i EU. Men de fleste ting fra ebay.de sendes fra Tyskland. Ebay.co.uk er sværere fordi rigtig mange kinesere er præsente dér.

• #5   25. apr 2019 Gør dig bekendt med de info der er på Ebay. Hvor bor forhandleren, hvor aktiv er han, har han gode anmeldelser osv.
    I app'en kan du sortere resultater så du kun ser dem fra EU

• #6   25. apr 2019 Som skrevet. Tjek hans rating, og fra hvilket land det er fra.
    Hvis det er tyskland eller england f.eks plejer varen at komme rimelig hurtig og der er ingen told og moms på.
    Men hvis det er f.eks Kina eller usa kan du risikerer told og moms, og varen plejer at komme efter ca 4 uger

• #8   25. apr 2019 Har bedre erfaringer med ebay end jeg har med fx autodoc, bestilte noget samme dag, fra hver hjemmeside, en lambdasonde fra autodoc, som først kom 10 dage efter og masser af e-mail frem og tilbage, hvor jeg bestilte et koblings kabel fra ebay som blev sendt fra Australien, det kom 3 dage efter og uden problemer smiley
    Så længe det en sælge med gode anmeldelser osv så det intet problem, mange hjemmesider sælger også direkte fra ebay smiley

• #9   25. apr 2019 Køb fra dem med god feedback procent.
    Så er der ingen problemer.

• #10   25. apr 2019 Tak for jeres input.
    Det har været en stor hjælp

Kommentér på:
Ebay

Annonce