{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

bagrude visker motor defekt {{forumTopicSubject}}

hejsa.
jeg har lige købt en gammel avensis stc fra 98, men min bagrude visker motor kører ikke. tænker den er defekt.
jeg har læst et opslag at der findes et par personer der skulle kunne reparere dem. det plejer og være en reservedel til 87 kr . mener de kaldte det mosfet det der var gået i stykker . og den blev repareret og virkede perfekt igen for kun 87 kr til en reservedel. dejligt. noget min pengepung kan li.
eller findes der en billig motor et sted på en hjemmeside. eller kender i en person der har kompetancer til og reparere en motor..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bagrude visker motor defekt
  • #1   1. maj 2016 Af alle de viskere jeg har lavet, har jeg skildt den ad, banket akslen ud, der driver visker armen, og renset den, og smurt det og samlet det igen, og evt. skifte sikring hvis den er sprunget.

Hvis akslen sider godt fast, kan du ikke mærke at motoren prøver at køre, så fordi den ikke kører betyder det ikke nødvendigvis at skidtet er brændt af, det er jo titi derfor der også er en sikring til dem...

Jeg kan oplyse at, af alle de bagrude viskere har jeg rodet med, har jeg endnu til gode at skifte dem, men bare renset dem op og smurt dem godt, da der ikke er den store teknik inde i dem....

• #2   1. maj 2016 på min avensis skildte jeg viskermotoren af og rensede pinden og smurte den godt, så virkede den igen og det er 2 år siden nu

• #3   1. maj 2016 ok mange tak det vil jeg prøve.

Kommentér på:
bagrude visker motor defekt

Annonce